Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. március 2., hétfő

Rómát nézek mostanában, második évadot. Zavarba hozott, de mégiscsak jól emlékeztem, hogy Antonius, meg Kleopátra majd kavarnak. Mert most, mikor a sorozatban először találkoznak, meglehetőst gyűlölik egymást. Persze nem várok történelmi hitelességet, de kíváncsi leszek, hogy fogják ezt levezetni a maradék 6 részben.
A magyar wikipédiától egyre jobban kapok agylobot egyébként, pl:
http://hu.wikipedia.org/wiki/VII._Kleop%C3%A1tra.

pl: "Az ókori feljegyzések általában összevágnak abban, hogy vesztét egy áspiskígyó marása okozta, két szolgálójával együtt."

Két szolgálójával együtt halt meg, ugye, vagy a vesztét a kígyó meg a két szolgáló okozta? Gyönyörű. Hemzseg az ilyenektől az oldal, meg az egész wiki.

Rómára visszatérve, már rég tudjuk, hogy a tévé az új mozi, de hogy ebben mennyire jók a színészek; Ciarán Hinds már nem aktuális, mert az első évad végén meghal, de Lindsay Duncan, Polly Walker, James Purefoy, és a fő látványelem, Ray Stevenson..! Jó nézni.

Nem lehetne, hogy a kormány teljesen kihasználhatatlan lehetőségekről tárgyalna napokig a devizahitelesek megsegítése érdekében, hanem mondjuk erősítse a forintot, és teremtsen munkahelyeket?

Ez meg lol:
http://index.hu/kultur/cinematrix/ccikkek/2009/03/02/meleg_guy_ritchie_sherlock_holmesa/
Nem indexes hír lenne, még el is hinném.

Holnap meg megnézem ezt, ha már úgyis arra járok:
http://index.hu/kultur/cinematrix/ccikkek/2009/02/28/hollywoodi_ugynokfilmet_forgatnak_a_nyolcadik_keruletben/

Hétvége otthon, vidéken, ma meg nemremek estét sikerült eltöltenem Manka szervezésében régi közös kollégákkal. Az ún. nemgondolkodókkal. Mert az nekem nem gondolkodás, hogy hol veszek lakást, meg milyen kocsit, még az sem, hogy miből. Sznob -e vagyok? Régen rossz, ha valakivel annyi az össz közös témánk, hogy munkáról, meg munkahelyi pletykákról beszélünk. Ezt tettem napi 10 órában, nem vagyok hajlandó este is folytatni. Nincs velük semmi baj, aranyosak, kedvesek, de nem szeretnék több időt rájuk pazarolni. Ennél még két rész Róma megnézése is sokkkkal értelmesebb elfoglaltság. Épp ezért másfél sör után le is léptem, és most ezt fogom tenni.

Ja, anyámékra meg kurva büszke vagyok, mert nem én mondtam nekik, szóba se került, de elmentek maguktól megnézni moziban a Slumdogot! Na kinek vannak még ilyen királyfej szülei?

Nincsenek megjegyzések: