Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. március 18., szerda

...szóval tegnap este diplomás néző lettem, kijártam a Nézőművészeti Főiskolát. Remek volt, mondjuk már a Mulatsággal kapcsolatban is említettem, hogy nekem mindegy, mit csinál a Mucsi meg a Scherer, én kész vagyok, és röhögök. Hozzájuk jött még most harmadiknak a brilliáns Katona Laca, akit szintén eléggé kedvelünk a Krétakörös időkből. A darab egyébként Tasnádi, akitől láttam már számomra hátborzongatót (Finito). Ez meg Lujzi hátát borzongatta, eléggé kiakadt utána, de azt majd ő leírja (remélem, mert elég ritkán ír mostanában, és a rendszertelen bloggereket nem szeretem). Szóval a társaság véleménye enyhén szólva is megoszlott. Én jó szívvel mindenképpen csak a három szereplő igazi rajongóinak tudom, mert ez az ő three man show-juk. Abban igaza volt Endinek, hogy egyetlen ötletre egy kétórás darabot alapozni alapvetően nem szerencsés, tényleg elég lett volna ebből másfél óra, a vége eléggé leült, már nem volt annyira elsöprő. A Scherer meg... Végem van tőle, mint a botnak... :D
Előtte a Sandokan Lisboában ittam egy San Miguelt, utána a Queenben vezettük le az estét, és sikerült érett, felelősségteljes, felnőtt ember módjára 2 sör (meg egy hubi) után fél 11-kor hazamenni, pedig nagyon maradtam volna még. :( Majd szombat este folytatjuk.

Jövő szombaton ez lesz:
http://www.origo.hu/programajanlo/20090316-kiallitas-nyilik-a-cseh-mesehos-kisvakond-kalandjaibol.html
Áprilisban meg kurvára elmennék kalandparkba, most beérném Csillebérccel is, csak menjünk.

Közben meg körülbelül 7 könyvet kéne kiolvasnom egyszerre, de legalábbis pár héten belül. Most nagyon ki vagyok egyébként éhezve az olvasásra, éjjel-nappal csak olvasnék, közben meg ma reggelre jött le végre felirathoz illően a Furcsa játék (Haneke), a tavalyelőtt elhunyt német kevinszpészivel,
Ulrich Mühével (A mások élete, Ámen). Kb. két éve vadászom. Díjaznám, ha harminc órából állna egy nap. Minimum.

Nincsenek megjegyzések: