Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. március 4., szerda

Ez most ilyen celebes bejegyzés lesz. (nemmagyar)

Annie Leibovitz és a Vanity Fair megint nagyot alkotott:
http://www.vanityfair.com/culture/features/2009/04/comedians-portfolio200904
Én szeretem ezeket a majmokat. :)
És mikre lehet bukkanni, Vanity Fair-es fotóarchivumot böngészve:
http://www.vanityfair.com/style/features/2009/03/hollywood-kids-slideshow200903?slide=4#globalNav
Az a nagyon helyes fiú a Dawsonból, akit évekkel ezelőtt kiszúrtam, Goldie Hawn fia, és Kate Hudson édestestvére! http://www.imdb.com/name/nm0005029/
De ebből a sorozatból ez a legjobb kép: http://www.vanityfair.com/style/features/2009/03/hollywood-kids-slideshow200903?slide=16#globalNav
Ez is egy igen jó sorozat: http://www.vanityfair.com/culture/features/2008/03/hitchcock_stills200803?slide=1#globalNav (a 7. képen RD Jr.:)

Ez is egy durva kép:
http://www.vanityfair.com/fame/features/2006/12/van_retro_portfolio200612?slide=11#globalNav
meg ez is: http://www.vanityfair.com/fame/features/2006/12/van_retro_portfolio200612?slide=13#globalNav Tök fura, volt idő, mikor nem szerettem Penelopé Cruzt. Meg Colin Farellt se (http://www.vanityfair.com/fame/features/2006/12/van_retro_portfolio200612?slide=17#globalNav). Bár őt asszem csak azért nem, mert túlságosan emlékeztetett valakire.
http://www.vanityfair.com/fame/features/2006/12/van_retro_portfolio200612?slide=21#globalNav

Vannak egyébként sokan, akiket régen ki nem állhattam, most meg rajongom. Pl. Rudolf Péter. Meg a Gálffi. Meg a Brad Pitt, meg Alan Rickman.

Meg vannak, akiket évek óta nem tudok hova tenni, nem tudom, inkább kedvelem őket, vagy inkább irritálnak.

Ott van például
Simon Baker. Mostanában indult nálunk új sorozata, a Mentalista (eddig lemaradtam róla, majd később belekóstolok, vagy szóljatok kommentbe, ha nem érdemes). Asszem az a bajom ezzel a pasival, hogy túl tenyérbemászó képe van. Nem vagyok meggyőzve róla, hogy tud komolyabb tehetséget felmutatni. Láttam mostanában az Ördög Pradát viselben, korábban a borzalmas Land of Dead-ben, és most látom csak, ő is a Szívtipró gimivel indult, rémlett.

A másik ilyen Deborah Kara Unger. Legutóbb a Crashben, és a Játsz/mában láttam, korábban a Napfény ízéből rémlik, aztán ott volt a Payback, a Silent Hill... Fura nő, szívesen vállal explicit jeleneteket.

Sokáig így voltam
James Spaderrel, ő is szívesen játszik beteg/kattant karaktereket. Őt mostmár egyértelműen kedvelem, a Titkárnő óta (az egy kibaszottul zseniális darab! Mindenki mézze meg!). És mostanában láttam a Szex, hazugság, videót. Érdekes, elgondolkoztató film, jók benne a színészek, és az tetszett nagyon benne, hogy sok akkortájt készült filmmel ellentétben nem túlhaladott azóta sem (19 éve készült). No meg tanulságos, és tetszik a befejezése, hogy nem alkuszik meg a főszeplőnő egy kényelmesebb élet reményében, ami annyi mostanában készült filmben idegesített (pl. Apró titkok).

Érdekes dolog jött ki tegnap NagyÁnál a terápián. Megragadnám az alkalmat, hogy így utólag köszönetet mondjak annak a három magyartanáromnak, akik nélkül nem lehetnék most itt, akik első és harmadik gimi között keserítették az életemet, akik egy olyan osztályban osztogattak nekem ketteseket, hármasokat, ahol volt, aki egy összefüggő mondatot nem tudott helyesen leírni, nekem, aki soha sehol nem jelentem meg könyv nélkül a kezemben, és minden szünetet a könyvtárban töltöttem Klárinénivel.
Köszönöm, hogy nem vettétek észre az érdeklődésemet, a szorgalmamat, a lelkesedésemet, urambocsá' tehetségemet, sőt igyekeztetek a magatok begyöpösödött módján a saját hatalmatok és fontosságotok illúziójától eltelve mindezt ki is ölni belőlem, tétovázó, beszari ki kamaszlányból. Köszönöm, hogy totálisan elbizonytalanítottatok, hogy nálatok fontosabbak voltak az évszámok, meg a születési helyek, meg az, hogy a tankönyv szerint, meg szerintetek mit gondolt a költő, amikor AZT írta, mint egy önálló gondolat. Köszönöm, hogy nem vettetek észre, hogy nem támogattatok, nem bíztattatok, köszönöm, hogy többek között miattatok nem lettem bölcsész, hanem csak közgizda. Ha ti nem lettetek volna, esetleg lehetne, hogy most HIVATÁSOM van, és nem munkám, és még esetleg élvezném is. Kösz, hogy a saját elbaszott életetek miatti dühöt rajtunk éltétek ki, és ezt most nyugodtan vegye magára az összes szar pedagógus, aki ahelyett, hogy inspirálna, meg motiválna, hajtogatja a saját faszságait. (Tisztelet a kivételnek, tudom én, hogy ez egy nehéz szakma, de ezt sem kötelező csinálni.) Természetesen nem ti vagytok a kizárólagos bűnösök, de mint tegnap kiderült, igen sokat köszönhetek nektek. Totalitárus, náci szemetek, basszátok meg. Vigyen el titeket a Vörös Rébék, vagy a walesi bárdok.

(Bezzeg Domonkos tanárnő, egyetlen órára jött be hozzánk harmadikban helyettesíteni, a mai napig az ő hangján hallom a Vörös Rébéket. Milyen élete lehetett annak, akit ő tanított?! (Imádom az Arany balladákat, bájdövéj, mondtam már?) És szerencsére megkaptuk negyedikben a friss diplomás S. Zsuzsannát, köszi neki, hogy enyhítette az előző három év elnyomását, és visszaadta a reményt, hogy nem én vagyok a hülye. (Ki is rúgták év végén, ennyit a magyar oktatási rendszerről.))

Na, az új Terminátort majd lehet, hogy megnézem. Bár eddig nem sok közöm volt a sorozathoz.
http://movies.yahoo.com/feature/terminator-salvation.html?showVideo=1

Szerencséjükre leszedték a hajdúpéteres óriásplakátot a trolimegállóból gyorsan, így nem indulnak a napjaim spontán dühkitörésből fakadó agyvérzéssel.

Ja, a berlini falas díszletet meg lebontották a mátyás térről, mire odaértem. :(

Ja, és reggel úgy döntöttem, kiscipő, kiskabát, újnadrág, erre 20 percig nem jött a troli. Kissé széjjelfagytam. Laci lebaszott, hogy hülye vagyok, mert tél van. Én meg mondtam neki, hogy ő a hülye, mert 10 fok= nemtél.

Asszem Frenkkel utaztam tegnap a metrón. Mostanában folyton híres emberekkel utazom együtt.

Nincsenek megjegyzések: