Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. március 11., szerda

Tegnap elkezdtem megnézni a No Heroics című angol sorozatot. Nekem tetszett. Nyilván nem egy magas művészet, de az ilyen szétesett estéken nincs másra agyam, erre tökéletes volt. A sorozat egy alternatív Londonban játszódik, ahol mindennaposak a szuperhősök, és este a saját törzshelyükön beszélik ki a nap eseményeit. Persze a négy főszereplő szuperképességeik ellenére mind totál lúzer, ez adja a komikum alapját. Sajnos mivel jelenleg csak 6 részt mutat az imdb is, attól tartok, megbukott a dolog, ezt valahol értem is, mert ötletnek nagyon jópofa, de valahogy nem sikerült kihasználni a sztoriban rejlő lehetőségeket.
Az is érdekes, hogy sikerült egy csomó olyan fazont összeszedni, akik totál ismerősnek tűnnek, de azt nem tudnám megmondani, honnan. (De imdb barátom segített; She-Force a Rómában epizódszerepelt, Timebomb (az őrjítően szexi (hangú)James Lance) pedig a bájos Éjjel-nappal fiatalokból rémlett. (Azt is újra kéne nézni.))

Aztán továbbképzés jelleggel elkezdtem nézni a Mocsok macsók meséit, nagyokat röhögtem rajta, azt a közeljövőben lenyomom, mert vicces. Csak kéne eredetiben, mert a magyar szinkron már kurvára idegesít, akkor is, ha jó, de ez még nem is jó.

Ma meg túlórákat kivevős, korábban lelépős, moziba menős (Happy-Go-Lucky) lesz, mivel sikerült elaludnom, és arra ébrednem, hogy megsülök, mert a hasamra süt a nap, ez nettó 5 óra munkát jelent. :) Aztán este Endihez megyünk, és ünnepélyesen átvesszük Zsééktől a meghívókat. Ez lesz.

Nincsenek megjegyzések: