Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. március 13., péntek

Tegnap nagy nehezen elintéztem az ajándékok vásárlását, tiszta karácsony feelingem volt. Közben véletlenül sikerült vennem egy cipőt, ami már igen időszerű volt. Mivel rá sajnos nem futotta: http://www.cipoexpress.hu/termek.php?modell_azon=098071019 (mely szerelem első és sokadik látásra), kénytelen voltam egy olcsóbbal beérni. De az olcsók között is régen láttam vállalható és kedves darabot, szóval összességében öröm van a lelkemben.

Az mcd zeneáruházzal pedig mindössze 3 problémám van: 1. Nem fogadnak el kártyát.
2. Nincs honlapjuk a kínálattal.
3. Előtte állva konstatáltam, hogy bezárt. :)

De a fókusz könyváruházat még mindig nagyon szeretem, folyamatos akciók, korrekt honlap, segítőkész eladók. (Bár az emelet kicsit túl van fűtve.)

Tartok tőle, hogy a vasárnapi teljesítménytúrából végül nem lesz semmi a sár miatt. Akkor meg akár otthon is maradhatnék vasárnapra is. És akkor meg mehettem volna A38-ra, Irie maffiára (kivel?), mert nem leszek hullafáradt. Bár a jegy árát elköltöttem cipőre, szóval így jártam.

Nincsenek megjegyzések: