Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. március 29., vasárnap

Hú, de jó estém volt tegnap! Az úgy volt, hogy vagy másfél hete kinéztem magamnak ezt a Kisvakondos-Prágás programot a Millenárison, ámde a baráti körömből senki nem ért rá, így már teljesen beleéltem magam, hogy munka után haza vidékre, mikor olvastam Katzénál, hogy ő is pont oda készült, így végül összeszerveztük magunkat, és mentünk együtt. Ebben csak az az igazán izgalmas, hogy Katze általános iskolai osztálytársam volt, akivel kb. 8-9 éve annyi volt a max. történés közöttünk, hogy bejelöltük egymást a wiwen, és Zoli blogajánlójában találtam rá véletlenül a blogjára, kábé fél éve.
Megnéztük tehát a Kisvakond kiállítást (borzasztó bájos), majd beültünk Marximba, és órákon keresztül egymás szájából kaptuk ki a szót. Kicsit féltem előtte, mert ezek a találkozások gyakran sülnek el szarul, de nekünk sikerült ott folytatnunk, ahol abbahagytuk. Remélem, lesz folytatása, remélem, ez egy újból szárbaszökkenő barátság kezdete. :)

1 megjegyzés:

katze írta...

folytatás? mindenképp!!! :)))