Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. március 17., kedd

A tegnapi nap egyébként egyszerűen csodás volt, a legnagyobb gondom annyi volt, hogy milyen útvonalat válasszak. Szabin voltam, kialudtam magam, mégis emberi időben keltem, tettem-vettem, heverésztem, olvasgattam, mindössze 1 db Tudorst néztem meg egész nap, majd elriszáltam a terapeutámhoz (aka NagyÁ). Úgy éreztem magam kicsit, mintha én lennék gazdagember felesége. Vicces érzés volt. Ma meg hatkor ébredtem totálisan kipihenten, majdhogynem vigyorogva (csak később jutott eszembe, kikkel álmodtam), de még sikerült ráhúznom egy óra lustálkodást, majd mézeskávé, elindulás, hídon átsétálás, vigyorogva ala' BridgetJones. Pár óra múlva meg színház, Mucsi, Scherer, Katonalaca, mondjam még?

Nincsenek megjegyzések: