Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. március 9., hétfő

No ez a hétvége is úgy elrepült, mintha sose lett volna. Mert ugye szombaton programkavalkád: nagy családi ebéd, majd (megvan a megfelelő kifejezés!) mind opening gyűlés KisÁval, majd Pannival és Mátéval 2 sör a fananában, majd rohanás Laciékhoz cointreau-buliba, ami remek volt, és kiderült, hogy irl is lehet blograjongókat szerezni. Buli okán, meg tekintve hogy a szervezetem már annyira ráállt a rendszerességre, hogy vasárnap reggel is kivet magából az ágy, egész vasárnap úgy kóvályogtam magam körül, mint egy betépett muslinca. Annyira nem volt jó. Próbáltam aktívkodni, de nem annyira ment. Azért főztem, mosogattam, számítógépet takarítottam, fotókat frissítettem, ültettem, meg néztem egy Tudorst (annyira nem jött be), meg az Extras második évadát lenyomtam, ami viszont nagyon vicces és mélyen emberi. Szeretem. Ja, meg Office 5/16. Az most egy kicsit leült.

De nem festettem mandalát a fürdőbe, nem bicikliztem, nem szinkronizáltam agyféltekéket. Never mind, majd legközelebb.

Egyik kollegina épp meg akar zajszennyezni, órák óta hallom épphogy a fülhallgatója mellett kiszökő basszust. Basszus. Én is már csak érzékenyebb leszek? Persze közben munka mellett még 3 dolgot csinálok egyszerre; blogot meg könyvet olvasok, meg blogot írok, meg készítem az előadásaimat a következő mind openingre.

Aztán gondolkoztam ám a korábban említett nagytiszteletűekről. Lehet, hogy inkább meg kéne nekik köszönnöm? Lehet, hogy annyira jók voltak, hogy észrevettek ők, csak meg akartak óvni attól, hogy egy szegény bölcsész legyek? Na mindegy, megbocsátok, akárhogy is volt, biztos úgy volt jó, úgy kellett lennie. Én kérek elnézést a korábbi heves kirohanásért.

Hadd meséljek egy kicsit az Extras -ról! (Magyarul Futottak még). Az a feltevésem, hogy a jelenetek/történetek javarészt
Ricky Gervais élményein alapulnak, és a második évadban forgatott sorozat az Office megfelelője lenne.
A sorozat két főszereplője Andy és Maggie, a két ultralúzer statiszta (extra), és az alapszituáció a legtöbb esetlben az, hogy az aktuális forgatás során találkoznak valamely híres emberrel. Vannak meglepő szereplők, nem is avatlak be Titeket, nézzétek meg. Hozzá kell tenni, ez nem egy különösebben feelgood sorozat, bár lehet rajta nagyokat röhögni, de sokszor csak összefacsarja az ember szívét, hogy mennyire bénák és szerencsétlenek. Maggie konkrétan borzasztó buta, így a mérlegelés hiánya keveri olyan szituációkba, míg Andy a véletlent okolhatja legtöbbször. Aztán ott van a menedzser, Darran Lamb (szerepében Ricky Gervais hű alkotótársa, Stephen Merchant), aki Maggie-hez hasonlóan hírből sem ismeri a politikai korrektség fogalmát, rádásul tökéletesnek hiszi magát, mind mint férfi (ki ne ismerne ilyet? :), mind mint menedzser. Volt egy-két szereplő, aki nekem nem mondott semmit, de bőven kárpótolnak érte a többiek, komolyan, olyan csillagokat lehet látni komoly önreflekcióra, és magán nevetni tudásra utaló szerepekben, hogy még! Mindösszesen 6 óra az egész, bár most látom, van egy befejező duplarész, azt azonnal meg kell szerezni, azzal együtt akkor 7. Ennyit igazán megér.

Sűrű lesz a hétvége, addig pihenni is kéne, de már most érzem, hogy lábamban a bugi, mennék szimplakertbe, mert tavasz van. Nem mintha lenne kivel/megengedhetném magamnak. But who the fuck cares? :D

Mindegy, csak azt bírjam ki, hogy a már elküldött sms-nél ne tegyek többet, hogy legyen ehhez ma este partnerem, és akkor nem szegem meg a saját szabályaim. Az meg úgyis inkább köszöntés-köszönő sms volt, mint programszervező. Ha meg ennek ellenére beesik valami társaság, arról nem én tehetek.

De nem kell már sokáig várni, érzem, jön a tavasz, és ez más lesz, mint az előzőek. Ha meg nem, az sem baj, akkor is minden a legnagyobb rendben, és minden pont úgy kell legyen, ahogy van.

Ja, és nem szeretem a Tóth Orsit, bár ez őt valszeg kevéssé érdekli, de ebben nem beszél butákat:
http://origo.hu/filmklub/20090307-toth-orsi-valami-matekozik-odafent-interju-a-delta-szinesznojevel.html

Egyéb: könyv: Vikas Swarup: Semmit és mindent
Karinthy Ferenc: Budapesti tavasz
zene: Rimszkij-Korszakov: Seherezádé és Spanyol capriccio, valamint Cher: Walking in Memphis és Strong Deformity, és Dj. Bootsie

Várom a Zöld pardont, a nyitott ablaknál alvást, az első hajnalka virágát. Jöjj el tavasz!

Nincsenek megjegyzések: