Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. március 28., szombat

Merre is jártam mostanában? No próbáljuk visszafele rekonstruálni. Tegnap Rékával találkoztunk, lementünk az Instantba, de aztán mégsem volt hozzá kedvünk. (nem tetszik, amit a középső teremben csináltak, miért kell az embereket kényelmetlen bárszékekre kényszeríteni?), úgyhogy elindultunk a Nagymezőn, és hagytuk magunkat sodortatni az árral (vagy 10 métert :), majd a szemközti Cheho nevű helyen kötöttünk ki. Gyakorlatilag a neve fogott meg, de aztán nagyon tetszett nekünk. Trendi, iszonyú olcsó (3 kori sör a Nagymezőn 840!!), korrekt a kiszolgálás, szóval megyünk még oda. És nem mellesleg kurvajót beszélgettünk.
Szerdán Mankánál voltunk Adrien Brodyval, Andival, Judittal, lapcsánka-partyn, és nem mellesleg szereztem utitársakat a voltra Mansonra, szóval már csak pénzt kellene rá szereznem. :)

Múlt szombat KisÁ, mind opening, majd queen a csajokkal meg Mátéval. Nagyjából ennyi rémlik.
Néztem Ausztraliát (nem rossz, csak nagyon hosszú, kicsit ostoba, Kidmannel mint választás, nem értek teljesen egyet, viszont a kölyök gyönyörű (bár azt a beszédstílust nem kellett volna erőltetni, Hugh Jackmen meg szuperszexi), Funny Games-t (dobogós a legrosszabb filmek, amiket valaha láttam versenyben), meg Swingtown-t, Office-t, 30 Rockot.

Nincsenek megjegyzések: