Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. március 9., hétfő

Aztán persze azon túl is hiába fogadkoztam, csak nem bírtam magammal. Így küldtem sms-t Ditkének meg Misnek, amiből az lett, hogy találkoztam először Missel, majd Ditke is csatlakozott a Szimla kertben (az ember tegyen azért, hogy megvalósuljanak az álmai), és meg kell mondanom, rég volt ilyen jó estém. Majd hazafelé felszállva a villamosra szélesen mosolyogtam Efzére, akire szintén majdnem küldtem ma smst, és tök jót dumáltunk a Jászaiig, tervbe helyezve egy közeljövőbeni találkozást. (Efzé ritka példány, azon kevesek egyike, akikkel nem egyszerre ugyan, de voltunk közösen szerelmesek szeretteimmel. Efzével közös Luj, meg a húgommal is volt közös, szerencsére több év eltéréssel, és ama személy mindkettőnkre érdemtelen volt. Amúgy szerencsére kurvára eltérő a pasiízlésünk szeretteimmel, ezen ritka esetektől eltekintve.)
Szimpla kert bájdövéj rlz, de nem értem, miért kell egy romkocsmába fotocellás vécéöblítő rendszer.

(Tudom, kurva közhelyes vagyok. Visszautalva, abba a pasiba húgom egyébként szerintem nem volt szerelmes, meg köztünk sem volt soha semmi. Nem a húgommal. Bár vele se. Asszem inkább lefexem.)

1 megjegyzés:

lúj írta...

jelzem, épp efZével csetelek, üdvözöl téged is, mondta, hogy találkoztatok. :D