Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. február 28., szombat

Jöjjék egy kis beszámoló, amíg fő az ebéd. Mi is volt a héten? Csütörtökön voltunk Torkos csütörtökön. Életemben először. Laci szervezte, a Rose étteremben voltunk, és minden rendben volt. Nem basztak át minket, nem csüngtek a plafonról is emberek (sőt, ott voltunk 6-tól majdnem 9-ig, és végig volt üres asztal, monduk a nemdohányzóban voltunk), kedves volt a kiszolgálás, bár csak 6 főre foglaltunk, de elfért egy beeső haver, és normális volt a kaja. Az már az én bajom, hogy túl nyitott voltam, és szarul választottam, talán az a mákos lazac mégis túlzás volt, de a többieknek még finom is volt a kajájuk. Szóval kifogtuk ezexerint nagy szerencsével azon helyek egyikét, ahol ezt lehetőségnek tekintik, és nem tehernek. Ajánlom. http://www.roserestaurant.hu/
És ittam Budweisert, nem rossz. Utána még egy levezető sörre azért beültünk a Zsé által ajánlott Galériába Mankával, és Rékával, aztán haza. Éjjel meg megint nem tudtam aludni hasgörcsök miatt, talán nem kellett volna ráenni a gyógyulófélben lévő gyomorra, nagyjából a mai napra tűntek el a kis alienek a hasamból. :(

Mostanában asszem nem fogok ki túl jó filmeket, mert nehezemre esik felidézni, miket is láttam. A War, Inc. biztos volt. John Cusack, Marisa Tomei, összeesküvés, magánvállalat által finanszírozott háború, stb. Nem hagyott mély nyomot.
Más tán nem volt.

Népszigetre is mennék tavasszal. Vagy ez már volt? Meg szabadtéri Erik Sumóra.

1 megjegyzés:

lúj írta...

a népszigetet viszont vágom. :)
tele van szúnyoggal, brutális.