Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. március 12., csütörtök

Aztán volt még egy órám a mozi után, nagy bánatomban beültem a Nanába egy sörre, mert barom módon nem jutott eszembe, hogy ajándékokat kéne vennem, úgyhogy most mehetek, és intézhetem munka után, mert mégsem illene ezt holnap bonyolítani az egyik ünnepeltel. Szerencsére azért reggel óta nagyjából kitaláltam/kiderítettem, mit kapnak, szóval tök célirányos leszek. Aztán este lenyomom a No heroics másik felét.
Tegnap este meg Endinél voltunk csomóan, és nagyot és heveset beszélgettünk, kaptam kölcsön könyveket, és jobb kedvem lett a barátaimtól. Ja, erre valók? :) Többek között.
Holnap haza vidékre, szombaton nagy családi ünneplés, vasárnap teljesítménytúra. Kicsit sűrű lesz. Never mind.

Nincsenek megjegyzések: