Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. január 6., kedd

Tegnap reggel nagyon nehezemre esett felkelni, de a villamoson már vigyorogtam. Hivatalosan is beindult a várva várt 2009. Fogadalmak nélkül, néhány elhatározással.

3-án jöttem vissza a városba, közben vettünk egy mikrót nekem anyával, aztán este Karmester úrral beszélgettünk egy nagyot a broadwayben, jó volt nagyon.

Amúgy mostanában pihi, Dexter 3. meg Weeds 4. Egyfolytában angolul akarok megszólalni, annyit néztem feliratos filmeket meg sorozatokat az "ünnepek" alatt.
Decemberben volt még a The Nanny Diaries, kicsit sok rossz emléket idézett fel a Szicíliában töltött hónapokkal kapcsolatban, szóval hitelesnek nevezhető a film, és nem csak az Upper East Side-i anyukák tudnak ilyen seggfejek lenni, aztán volt The Edge of Love, Cillian Murphy rlz, Sienna Miller meglepően kurvajó (és tökre emlékeztet Kelly Prestonra), meg volt 21, Kevin Spacey-vel.
Olvastam Dexter 1-2-t, Vérszívó démonokat, most Alkonyatot (igen, vámpírokból, sorozatgyilkosokból most eléggé képben vagyok). Tök vicces egyébként, hogy a Dexter könyvtől mennyire különbözik a filmváltozat, még alaphangulatban is, mégis mindkettő nagyon szórakoztató.
Láttuk a húgommal a Terézanyut az ünnepek alatt, megint konstatáltam, hogy az mennyire jó film, meg milyen vicces átfedései vannak a Kaméleonnal, persze csak szereplői oldalról beszélek; mert ugye itt is-ott is Nagy Ervin-László Zsolt "küzd" Hámori Gabi kegyeiért, és mindkettőben van még Trill Zsolt is, amin igazán meglepődtem újranézve Terézanyut, mert csak epizódszerep, de annak is kiemelkedő. Meg persze Csányi is van mindkettőben. Na, abban sokkal jobb Nagy Ervin például.


Apropó, vajon hol van már a Vakság a magyar mozikból? És megint mi abban a logika, hogy a Vicky Christina Barcelonát még mindig csak magyarul lehet megnézni (kivéve MOM), ami egy igényesebb felnőtteknek szóló Woody Allan film, az Alkonyatot, ami pedig alapvetően a tinédzser korosztályt célozza meg, csak felirattal?! (Költői kérdés. Csak puffogok.) Faszom.

Amúgy csak egy kérésem van: legyen gyorsan jó idő, mert ezt a szájbatekert hideget most kivételesen nagyon nehezen viselem. Madárcsicsergést akarok, szoknyát, pici topánt, kerthelyiséget, bomló rügyeket...

Nincsenek megjegyzések: