Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. január 22., csütörtök

A rettegésnek, hogy a Slumdog Millionaire milyen rettenetes magyar címet fog vajon kapni, vége. A Gettó milliomos egész jó. Nem szuper, de elmegy. És (dobpergés) a magyar bemutató időponja is megvan, úgyhogy az is remélhet, aki majd csak moziban tudja megnézni, csak február 19-ig kell tűkön ülnie. Nos és az infók persze az origóról, az oscar díj jelöléseket bejelentő cikkből.
Mint az sejthető, szeretem a filmeket. :D Az Oscarral elég ellentmondásosak az érzéseim, de ez nem akadályoz meg abban, hogy mindig kövessem, latolgassam, élőben megnézzem (!), és bosszankodjak rajta. Következzék az én ideális nyertes listám, az engem érdeklő kategóriákban. Ez nem az, amit a legvalószínűbbnek tartok, azt napok-hetek alatt szoktam kisakkozni, ez csak az, hogy én minek örülnék a legjobban!

Legjobb film: Slumdog Millionaire
Legjobb rendező: Danny Boyle: Slumdog millionaire
Legjobb férfi főszereplő: Mickey Rourke- Wrestler
Legjobb férfi mellékszereplő: Robert Downey Jr.- Tropic Thunder (pedig még mindig nem néztem meg eredeti nyelven)
Legjobb női mellékszereplő: Marisa Tomei- Wrestler
Technikai díjakról kb. fingom sincs, a legjobb adaptált forgatókönyvet kaphatná a Slumdog, az eredetit meg a Happy-Go-Lucky, legjobb betétdalt csengőhangom, a Jai ho (Slumdog).

Majd esetleg a tippjeimet is kiteszem később.

2 megjegyzés:

Ko from GoKo family írta...

Nekem marad Heath Ledger a ffi mellékszereplő, ha nem halt volna meg akkor is Joker volt az (egyik) legnagyobb dobás tavaly.

shopgirl írta...

kinek a pap, kinek a papné