Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. január 14., szerda

SM 10/10

Lenyűgöző, elképesztő, csodálatos, nagyszerű, gyönyörű, megdöbbentő, sokkoló, végletekig izgalmas, fantasztikus film a SLUMDOG MILLIONAIRE! Rég láttam ennyire jó filmet. Egyértelműen 10/10. A zenéje pedig külön említést érdemel, és külön 10/10-et. Nevettem, izgultam, elszorult a szívem, drukkoltam, bőgtem, még kritikát fogalmazni sem jutott eszembe közben, azért ily zavarosak szavaim. És meglepő módon még a legjobb filmes táncjelenet versenyben is dobogós helyezést ér el! Le vagyok nyűgözve!

Asszem, holnaptól valamelyik betétdallal csörög a mobilom, és a következő havi adomány jó eséllyel Indiába megy Afrika helyett.

Trailert nem kaptok, mert bár gyönyörű, túl sokat elárul, és nekem is így volt jó, hogy ilyen keveset tudtam róla.

4 Golden Globe után neki a legjobb film oscarját, plíz!

(De miért is csodálkozom, hisz Danny Boyle filmjeit eddig is rajontam, egyik nagy kedvencem a 28 nappal később (nyugi, ennek most semmi köze a zombikhoz), Az élet sóját is bárhányszor újranézem, a Napfény is csodás volt...) Éljen soká Mr. Boyle, köszönjük!

Hazai bemutatóról persze még nincs hír. :(

Update 1: a zene csak úgy magában mégsem 10/10, bocs, de a filmbe illesztve annyi. Viszont innen jöttem rá, mit esznek az emberek M.I.A: Paper Planes-én.
És a legjobb filmes táncjelenet kategóriás helyezést is finomítanám, mondjuk az egyik legnagyszabásúbbra.

Nincsenek megjegyzések: