Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. január 17., szombat

Nos tehát tegnap színházban voltunk, mint arra rájöhettetek a tegnap esti bejegyzésből. Laci szerzett jutányos áron jegyeket a Trainspottingra a Tivoliba, és mentünk. Nekem nagyon tetszett, főleg a nagyszerű színészi játék miatt. Dózsa Zolit már írtam ;), ő volt Begbie, csodás volt a beteg fiút játszó Kovács Ferenc, a mozgása, a hangja, a keze, a szája! Spudként Dolmány Attila remekelt, egy az egyben úgy nézett ki, mint Justin Theroux, és most látom csak, honnan volt olyan ismerős a neve! :D Ő Kyle magyar hangja! :D Persze Dózsa Zoli neve/hangja sem véletlenül volt ismerős, ő volt például Drazic, a héten emlegetett Szívtipró gimiben, meg a Helyszínelőkben és a csalódást okozó Férfi fán teremben is beszélt.
A darabra visszatérve, ha valaki nem látta a filmet, annak nem tudom, mennyire élvezhető, de aki látta, és tetszett, annak ajánlom. Mozgalmas, remek színészekkel, sokkal kevésbé durva, mint a film, ellenben viccesebb, ja és még Stefanovics Angéla is van benne, röhögtünk a srácokkal, hogy kb. az egyetlen olyan magyar színésznő, akinek simán elhiszed, hogy 13 éves, pedig idősebb, mint én, idén lesz 30. Ő is jó volt, aggódtam, hogy majd mindig csak bb emese jut eszembe, de remekül feledtette, tehetséges ez a lány, kétség nem férhet hozzá.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Angéla tényleg jó volt, de engem idegesített az állandó rohangálás a snittek/jelenetek között. A filmen megvágva ez nem tűnik fel, de nekem nem tetszetthogy 1:1-ben próbálta átvinni a színpadra a filmet. Ez lehetetlen!
Az én véleményem hogy nem kell színpadra adaptálni egy sikeres filmet.
Amúgy Dolmány Attis volt a leghitelesebb, míg maga a darab annyira nem tetszett.
Egynek elment.