Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. január 8., csütörtök

Ez valami, ami nagyon ígéretesnek tűnik (Weeds úgyis elfogyott, Dexter is hamar el fog, már csak 4 rész): http://www.sho.com/site/tara/home.do Hmmm, John Corbett, Toni Colette... Nyámm. Vajon Toni skizó vagy négyesiker? Mindjárt utánanézek. Amúgy bámulatos ez a nő, hogy milyen változásokon ment keresztül az évek alatt, pl. Muriel esküvőjétől Egy fiúrólon át Család kicsi kincséig:







Á, kurvára szeretem ezt a nőt.
Durva:








Ápdét: skizó

Tegnap Mankával munka után vettünk neki korit a hervisben (fogok én is, mert lehet ep. kártyával fizetni), és aztán ikejában kóvályogtunk egyet. Vettem dobozokat, meg képkereteket, így teljesen készen állok a hétvégi rendszerezésre-nagytakarításra, amit terveztem. (azt írta a horoszkóp, hogy ez az év sok változást fog hozni, és aki befeszül, annak nehezebb lesz, ellenben aki elébe megy, pl a lakás átrendezésével, annak hűdejó lesz. :D Hát elémegyek. Nem mintha hinnék a horoszkópban, pláne az nlc-sben. De ezekre már amúgy is régóta készülök. Meg végre felrakom a szép puzzlejaimat a falra, hogy szépeljenek meg inspiráljanak.)Mint kiderült, úgysem kell dolgozni szombaton, tehát időm mint a tenger a rendrakásra.

Tegnapelőtt NagyÁ, gyártottunk szép kerek terveket az évre, hűdejólesz. De tényleg. Egyelőre maradjon az én titkom, milyeneket.
Magamnak is gyártottam ettől függetlenül is feladatokat, szóval nem fogok unatkozni tavaszig sem, onnantól meg remélhetőleg eszembe se jut.

Nagy lépést tettem, selejteztem a wiwen az ismerősök között. Közben felmerült, hogy
1. ha valakivel 3 oldalnyi közös ism. van, akkor miért nem emlékszem, mindegy, töröltem
2. valaki miért teszi fel a macskáját, mindegy, töröltem
3. ha valaki Makk-hoz megy férjhez, miért veszi fel a nevét?
4. vajon nekem is első dolgom lesz felpakolni az esküvői és gyermekem fótóit alkalomadtán, mert addigra elvesztem a józan ítélőképességem?
5. két éve meghalt egy kolléganőm, és azóta is fent van. Azt hittem, esetleg nem tudták a jelszavát, és azért, de az utolsó belépés dátuma tegnapelőtt, és semmi jel nem utal arra az adatlapján, hogy már nem él. Ez a beteg dolog.

Kitöröltem majd' 50 embert, de még mindig 41 oldalnyi ismerősöm van. Hm. Pedig nem is szeretem az embereket. :)
Mióta van új telóm (ilyen: http://www.phonesreview.co.uk/wp-content/phoneimages/2007/11/sonyericsson-w380-00.jpg) azóta leszoktam az mp3 lejátszómról, és visszaszoktam a rádióra. Reggeleim így millók reggelire-vel indulnak (i love nesta), délután inkább petőfi.

Ha kinézek az ablakon, akár tavasz is lehetne. Mondtam már, hogy tavaszt szeretnék, könnyű szellővel, tabáni sétával, citromfagyival, margitszigeti fröccsel
...?

Nincsenek megjegyzések: