Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. január 14., szerda

tavaszi kívánságok: kérek biciklizést a Kopaszi-gáton, meg a Rómain, jó időt februárban, az idegenvezetők világnapján, hogy Kiével megint olyan jól szórakozhassunk, sétát a Gellérthegyen-Filozófusok kertjében, most lehetőleg szakítóbánat nélkül. Kalandparkba is elmennék megint. Meg jó filmeket, jó zenéket, sok nevetést.
A jó zenékről jut eszembe, mondtam már, hogy imádom Nestát, és sokban köszönhető neki a széles zenei műveltségem, mert mindig mutat valami újat; ma reggel pl Ida Mariától az Oh my god-dal csalt bugit a lábamba, mosolyt az arcomra, örömöt a szívembe. Köszönöm, Mester!
https://www.youtube.com/watch?v=eED30qLA0KY

Munka után meg kozmetikus, szeretem ezt a helyet, mert végre nem valami idióta rádió, hanem jazzy szól, ami bőven elviselhető. Radiocafés vagy petőfis helyet szerintem hiába is remélnék.

2 megjegyzés:

lúj írta...

a kopaszi gátat nem vágom, hogy jutunk el oda, de szívesen leszek társad eme projektekben. :)

shopgirl írta...

én vágom, szóval semmi nem állíthat meg miket! :D