Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. január 13., kedd

éljen, éljen

Végre elmentem fogorvoshoz. Juhé! Nagy lépés volt ez, és kellemes meglepetés ért, mivel nem rohant ki senki őrjöngve/sikoltozva, mikor belenézett a számba, ami nagy eredmény, tekintve, hogy szerintem 6 éve voltam utoljára fogorvosnál, ahol is egy különösen kellemetlen szájsebészeti beavatkozás egy jó időre elvette a kedvem, majd a mindennapi és fiskális problémák végett nem került rá sor. De most erőt vettem magamon, Manka ajánlott egy remek magánrendelőt (Köszi, Manka!), és elkezdtem rendberakatni a fogaim. Mint kiderült, nem is lesz ez oly hosszú folyamat, mert megdöbbentően jó hírekkel vidítottak, miszerint alig van lyukas fogam, konkrétan 2-3 db, meg ki kell húzni 2 bölcsességet, ami nem lesz jó, de legalább rend lesz. Úgyhogy megyek jövő héten is, és szerintem nem áprilisra leszek kész, hanem kb. február végére tömésekkel, húzásokkal, fehérítéssel cakk und pakk. :D:D:D ("Éljen, éljen, éljen, jó sokáig éljen, ő soha, ő soha senkitől se féljen....!")
Mondjuk ezt az érzést utálom, mikor az érzéstelenítőtől még órákig zsibbad a pofád, nem is értem, miért nem találták még ki az elleninjekciót, melyet a beavatkozás után beadva hatástalanítaná az érzéstelenítőt, de kibírjuk. Ja, és kb. 25 perc volt az egész, érzéstelenítő hatóidejével együtt. Éljen Unger Zoli bá!

Tegnap elolvastam Szegény Dzsonit, és mivel nekünk ez ilyen képeskönyvformán van meg, rájöttem, hogy a fényképek a filmadaptációból kerültek oda. Persze sehol nem lehet megszerezni, max az odeonban vhs-en. Ha már a Tündér Lalát is kiadták dvd-n, ezt is kiadhatnák. (Állítólag még orbánviktor is szerepel benne, mint focista, ez azért lássuk be, vicces.)

Nincsenek megjegyzések: