Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. január 24., szombat

Kedden NagyÁnál voltam, remek volt, aztán Bródyban Endivel, és az új pasijával, Pannival, Mátéval, és egyszercsak felhívott Gabesz haverom, akit két éve nem láttam, és egy éve nem is beszéltünk, hogy mikor találkozunk, aminek az lett a vége, hogy 5 perc múlva ott ült mellettünk. Hihetetlen, mikor lemondok a múlt erőltetéséről, akkor önszántukból bukkannak fel azok az emberek? Na majd kíváncsi leszek, hogy ez tendencia -e?
Szerdán fogorvos megint :), csütörtökön munkából hazaérve és rerogyva jöttem rá, hogy igaziból nincs is kedvem megint itthon tölteni az estét, így egy óra múlva a Pocakban ültünk Mankával és Laciékkal. Tegnap munka után anyával csavarogtunk egy nagyot, és megnéztünk vagy 1000 cipőt, de nem lehet ebben a szájba****tt városban normális cipőt venni. Ellenben rengeteget röhögtünk. Ma meg csoport kisÁnál, aztán tali a csajokkal 1-2 sörre, aztán buli Laciéknál, melynek egyik apropója a blogom szülinapja, hát nem édesek? :)

Nincsenek megjegyzések: