Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. november 1., szombat

drága rokonok

Nagyszüleim mindig panaszkodnak, hogy sosem járok hozzájuk, hát most bejelentkeztem egy szombati ebédre, KisÁ csoportja előtt pont befért volna. A csoport végül elmaradt, de az ebédre elmentem. Nagyfater még felhívott, hogy jön a két húga is, nem baj -e. Ugyan, legyintettem, miért lenne. Nem láttam a hölgyeket szerintem keresztapám temetése óta, ami akárhogy is számolom, 13 éve volt, de nagyon nem hiányoztak. De még jó hogy szólt a nagyfater, mert így fel tudtam készülni lelkileg. A két mammer közöl az egyiknek igen vitriolos a nyelve. Ha nem készülök fel az élveboncolásra, még meg is sértődtem volna, így csak jót röhögtem magamban, mikor föltették azokat a bizonyos kérdéseket. Valamint úgy kicsíptem magam, mintha randira mennék, nehogy megállapíthassák, hogy biztos azért vagyok vénlány, mert ilyen szarul nézek ki. Mégis inkább kurvának nézzenek. :)
Kérdés 1: Hány éves is vagy?

Megjegyzés 1: Hát, húgod lepipált. :D Szép próbálkozás, anyád.

Kérdés 2: És hogy van B. húgod, a dagi? Anyád. Semmi más tulajdonságával nem tudtad leírni, ha esetleg a nevéről nem tudom beazonosítani?

Megjegyzés 2: Tényleg nem reggeliztél? Nem látszik. :D

Kérdés 3: És még mindig annál a cégnél vagy, ahol apád? (Nem tudják elképzelni, hogy nem protekcióval jutottam be, és kurvajó vagyok abban, amit csinálok.)

De azért a védelmükben azt is megemlíteném, hogy megjegyezték, hogy milyen jól nézek ki, milyen szép a gyűrűm, stb...

Meg szerintem nekik sem esett jól, hogy lecsókolomoztam őket. Mikor legutóbb találkoztunk, még biztos nem tegeződtünk, ők meg most sem ajánlották fel.

De abban biztos vagyok, hogy ezek tuti azt hitték, hogy igazából én szültem a húgomat, csak anya eljátszotta, hogy az övé, hogy ne érje szó a ház elejét. :) (Anya 40 volt, én 18.)

Na mindegy, ha nem készülök fel lelkileg ennél sokkal durvább kérdésekre is, akkor rosszul esett volna, így szórakoztatott. De azért annyira nem, és mivel ők nem léptek le, leléptem én, és durmoltam egy nagyot, most meg megyünk megnézzük a Zuhanást. Szép estét mindenkinek!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Büdös mammerek!Tojd le őket!Hú de ideges lettem...

shopgirl írta...

Letojom, Te se bosszantsd fel magad. :D