Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. november 7., péntek

ma este, dilemma

Lent voltunk Instantban, majd túl nagy lett a zaj, így átmentünk a kis Broadwaybe, csocsóztunk még egyet, ittunk még egy sört, majd Karmester úr lelépni készült, így én is úgy döntöttem, a távozás mezejére lépek, bár Mankáék még tartóztattak volna, de nem hagytam magam.
Az utcasarkon elváltam Karmester úrtól, és rájöttem, hogy igazából lemehetnék akár a Parázsba is, mert kábé 3 percre voltam onnan. Majd úgy döntöttem, ez mégsem lenne túl jó ötlet. Részint épp félrészeg vagyok, és elértem a magam által kitűzött maximumot, a 4 sört (na jó, plusz 1 feles). Részint fél éve nem jártam közöttük, és nem hiszem, bárkit érdekelne még, mi van velem. Igazából annak idején sem volt különösebb indokom a távolmaradásra, és azóta is gyakran gondolok rájuk péntek esténként, de már annyi idő telt el... Bár néhány ember biztos szívélyesen fogadna, de nem nagyon találnám a helyem szerintem. Pedig mindig azt hittem, hogy egyszer még visszatérek közéjük. Csak ahogy telik az idő, ez egyre nehezebb... Pedig mennyi kedves, értelmes, szimpatikus ember...

Nincsenek megjegyzések: