Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. november 17., hétfő

Pénteken többen lemondták, így instant helyett sörjárőr ajánlása alapján a Vittulát tekintettük meg, ami annyira azért nem ragadott meg minket, mert borzasztó hideg volt, és nem is annyira olcsó hely, bár kétségkívül évek óta itt voltak a legjobb zenék beszélgetésünk hátterének. Viszonylag korán haza tehát, majd másnap elmentünk az origo szíves ajánlása alapján a Mai Manó házhoz, ahol a Camera Obscura kiállítás keretén belül még ingyen buszos utazáson is voltunk, ami kicsit csalódás volt ahhoz képest, amit vártam, de mindenképpen élmény. Hogy pontosan mi ez, azt nézzétek meg itt: http://origo.hu/programajanlo/20081106-irokez-gyujtemeny-camera-obscura-busz-mexikoi-koponyak-vicces-kiallitas-kalauz.html?pIdx=1, és menjetek el december 6-7-én még magatok is! Utána, ha már ott voltunk, bementünk a Mai Manó házba is, ahol még sosem voltunk, pedig gyakran járunk arra, és mivel a buszra várva összehaverkodtunk a személyzettel, bevittek minket olyan helyekre is, ahova átlag látogató nem léphet be. Nagyszerű élmény volt, menjetek, nézzétek meg! Aztán marhavagonnal (aka volánbusz) haza, és tettem-vettem egész hétvégén, úgyhogy fáradtabban jöttem el a családtól, mint ahogy mentem. Tegnap este meg beültünk még Pannival és Mátéval a wifibe sörözni és dumálni egy rövidet.

És végre Office 3. évad! Hogy mennyire hiányoztak, és még mindig mennyire viccesek (eredetiben tényleg sokkal viccesebb). A következő hetekben lehet, hogy nem nagyon mozdulok ki. :):):)

(A Get Smartot is láttam a napokban, jut eszembe Steve Carellről, de nem nagyon maradt meg, max egyszer nézős, de az sem kötelező, helyette inkább 4 rész Office-t javasolnék!)

Nincsenek megjegyzések: