Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. november 30., vasárnap

Updateltem (felrandi?) a sorozatos posztba videókat, ha valakit érdekel.

Pénteken nagyszerű volt a parti az exkollégákkal, terveink szerint olyan 11-ig maradtunk volna, de aztán fél kettő körül sikerült elindulni. Olyan arcokat láttam, akiket évek óta nem, és nagyon sokat nevettem, meg beszélgettem, meg rájöttem, hogy szeretnek engem az emberek. Azért akárki akármit mond, ez egy nagyszerű csapat. Mindenkit elhívtak, aki a fennállás 10 éve alatt legalább 1 évet dolgozott ott. A legérdekesebb az volt, hogy mintha az egyik parázsos pultoscsaj is ott lett volna, de akkora volt a pörgés, hogy nem tudtam elkapni, hogy megkérdezzem/jobban megnézzem.

Tegnap meg Nanában voltunk Pannival, Endivel, aztán megérkezett Kie, Máté és Péter, akik kirándulni voltak, és sajnos most nem tartottam velük.

Amúgy semmi extra, punnyadás, blogolás, stb.

Nincsenek megjegyzések: