Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. november 19., szerda

Hétfőn végül mégis kimozdultam, elmentem a lányok elé a színházba, aztán sörjárőr ajánlása alapján megnéztük a Colombo cafét. Kicsit hűvös, kicsit drága, kicsit kiesik a szokásos útvonalainkról, de nagyon kellemetes hely, kedves (tulaj?) felszolgálóbácsival. A backdoor kommunikáció egyik gyöngyszemét is megleltük itt, a wc-ben, miszerint: "Kedves vendégünk! Légyszives a tampont és a csikket ne dobd bele a wc-be, mert elakad az átemelő szivattyú és elönt minket a szar!" Nem szeretnék belegondolni a személyzet korábbi élményeibe. :D
Tegnap NagyÁ, kemény volt, de az a jó ha fáj. Ma meg kivettem egy fél nap szabit, egyszerűen csodás volt lelépni délben a munkahelyről, találkoztam egy régi haverral a villamoson, dumáltunk egy kicsit, meghívott egy szombati buliba, lehet, hogy elmegyek, bár a lányokkal egész nap kirándulni fogunk. Utána rohangáltam a városban, gyűrűt javíttattam, vettem 3 dvd-t 2000 ft-ért (köztük a Vaskabátok 990-ért a fókuszban, sipirc mindenki megvenni, kötelező!), majd 12 db könyvet 2500 Ft-ért a könyvtárban a kiárusításon (köztük egy Fodor Sándor könyvet 10 Ft-ért!, és egy '70-es Balaton útikönyvet például), majd haza, egy óra alatt kiganéztam még világosban a sufnit, szóval most akkora, mint egy teremgarázs, szóval produktív voltam. Most pedig Office orrvérzésig és egyéb kellemetes dolgok, mivel már a mosás és mosogatás is kipipálva. Mennyi mindent lehet fél nap alatt elintézni! :)

A könyvvásár még holnap is tart a Magdolna utcai könyvtárban, érdemes megnézni.

Személyes kérdés, mert tudom, hogy olvassa: Falmászó Úr! Mikor iszunk meg egy sört?

Nincsenek megjegyzések: