Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. október 31., péntek

Isteni volt a repivacsora szerdán. Réka kapcsolatain keresztül kaptuk a meghívást a MüPába a Bohém étterembe egy Opera-vacsorára: A fogások között 3 basszista és egy zongorista operarészleteket adtak elő. Csodálatos volt. Igazából évek óta nem voltam igazi étteremben szerintem. A kaja is jó volt, mondjuk az első fogás egy szimpla görög sali volt, de aztán a második már álomi: zöldspárga volt betekerve pulykamellbe, és az egész még baconbe, hozzá pár szem krumpli, egy adag rizs tökéletesen elkészítve és egy kis vadrizzsel megbolondítva, és az egész leöntve hollandi mártással (Réka szerint. Hiába jártam 4 évig vendéglátóipari főiskolára, ennyi haszna volt, hogy ötletem se lett volna), és a végén (dobpergés): Creme Brulée. :) Legalább 7 éve volt, mikor először láttam az Amélie-t, és azóta vágyom arra, hogy megkóstolhassam a Creme Brulée-t. Érdemes volt várni, mennyei volt. Meg is próbálok majd karácsonyra elkészíteni a családnak.

Karácsony, apropó. Anya tegnap közölte, hogy megbeszélték a húgommal, hogy nem lesz nagy karácsonyi ajándékozás, mert mindenki fos anyagi helyzetben van. Megpróbálunk inkább az ünnepre koncentrálni. Szerintem jó lesz.

Visszatérve még a vacsira, nagyon jó hangulatban telt, pár pohár itallal is megkínáltak minket, csodásak voltak ez énekesek, nagyon jól voltakm összeválogatva a részletek, szóval csodás volt.

Röhögtem, mert ugye egész nap South parkot néztem, odafelé Marylin Mansont hallgattam, majd operát hallgattam. Nem lehet rámsütni a szűklátókörüséget asszem. :)

Vacsi után még felsétáltunk a Zikkuratra, szerencsére nem volt köd, így jó volt a kilátás, erre is rég vágytam, hogy este is körülnézhessek onnan. Persze inkább egy romantikus séta keretében képzeltem volna, de a lányokkal is jó volt.

Utána még levezetésképp beültünk a Paracelsusba, de nem voltam vele megelégedve, kb 20 perc telt el, mire valaki odajött az asztalunkhoz, és még a sör is szar volt.


Tegnap meg munka után egy kis Nana Pannival és pasijával, majd a legvégén egy pici Kiével.

Nincsenek megjegyzések: