Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. november 13., csütörtök

Már egyesek reklamálnak, hogy nem írok. Igazából minden rendben, csak nincs mit. Többnyire otthon punnyadok munka után, különböző takarókba burkolózva, bambulva vagy olvasva valamit, amit perpill nagyon élvezek.
Vasárnap végül nem mentünk az improvizációs cuccra, amit egy kicsit sajnáltam, helyette a wifibe ültünk be a csajokkal. Tegnap meg megnéztem a középső húggal a Madagaszkár 2.-t, majd nagymamának nyújtottam némi technikai segítséget, majd az 53 nevű helyen söröztünk egyet Kiével, Pannival és Mátéval. Madagaszkár jó volt, néhol könnyezve röhögős. (Motomotonak vajon ki a magyar hangja? Nyakamat tenném rá, hogy a Warpigs énekese.)
Előző este is kacagós volt, megnéztem a Bőrfejűeket (Mr. Clooney iszonyat sármos, John Krasinki még mindig nagyon helyes, és Renée Zellweger kisasszony is elbűvölő volt benne, nagyon jól állnak nekik a 20-as évek, bájos kis film sok nevetéssel, többször nézhető.), utána meg a már megint idióta magyar címet kapott Burn After Reading-et, Coenék ujjgyakorlatát a Nem vénnek való vidék után, amin szintén szétröhögtem az agyam (Mr. Clooney ebben is csodás,és Brad Pitt könyörgöm, játsszon többet idiótát, mert nagyon vicces!). Tipikusan az a film, ahol senki nem tud semmit, és ez rém vicces helyzeteket eredményez. (Említtessék meg természetesen Tilda Swinton, Frances McDormand és John Malkovich, akik kisujjból oldják meg a részüket.)
Amúgy hadd gratuláljak annak a nagy tehetségnek, aki november 19-re teszi a lomtalanítást, mikor az emberek nagy része már sötétben ér haza (ha ki akarnám végre pakolni a sufnit, ahol nincs villany, akkor vehetek ki szabit?), és mikor az egész utca le van zárva 22-ig útfelújítás miatt.
Holnap instant, hétvégén vagy haza, ha nem lesz KisÁ-s csoport, vagy bennmaradós.

Nincsenek megjegyzések: