Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. november 6., csütörtök

Tegnap reggel megint láttam a trolin a helyes morcos pasit. Már legalább két hónapja nem láttam, azt hittem, vett egy kocsit, vagy ilyesmi, de ezek szerint csak korábban jár. Vajon remélhetek, hogy ő is felfigyelt rám, a vicces sálas szöszire? :D Na jó, igyekszem kinőni az óvodát. :)

Kedden nagyÁnál voltam, tegnap meg elmentünk Panniékkal a wakkura az akkuba, de elég nagy csalódás volt, bár maga a helyszín kétségkívül nagyon eklektikus. És a fiatal magyar színészek vannak annyira jó fejek, hogy elmennek megnézni egymást, és a még fiatalabbakat, így láttam néhány ismerős arcot, például Szőcs Arturt, akit az Overnightban láttam, és Friedenthál Zoltánt, akit kábé 2005-ben láttam még szigeten a Brontekban, és tök durva, hogy ennyi idő után még emlékszem rá, és az este végére még a neve is beugrott. (Pedig abban anno még Polgár Csabi ragadott legjobban magával.) Cuki fiú, bájdövéj. Korlátlan a memóriám teljesen felesleges információk számára. :)

Aztán még levezetésképp beültünk a wichmannba 1 sörre, mikor rájöttünk, hogy már úgyis csak éjszakaival jutunk haza.

Megint babáztam álmomban, és megint azt álmodtam, hogy földrengés van. Borzasztó egyébként, félig felébredek valami zajra, és percekig gondolkozom félálomban, hogy most tényleg földrengés van -e, és ha igen, akkor be kell állni az ajtókeretbe, rettegek, aztán ebből nyilván valami rémálomfélébe alszom vissza. Még csak másodszor volt ilyen életemben, legutóbb még mikor a Leilánál laktam, tehát remélem nem lesz belőle rendszer. Reggel meg bújom az indxet, meg az origót, hogy volt -e valami. :( És az ilyen éjszakákat azért geciszar egyedül átélni.

De egyébként töretlen a jókedvem már egy ideje, nemigen tud felbosszantani semmi hosszabban, gyakoribban a kulturális programok is (tegnap azért nagyon büszke voltam magamra, hogy elvakartam magam a wakkura 9-re, mert előtte ledőltem pihenni (mint akit agyonütöttek), és ilyenkor este a legszarabb elindulni otthonról, mikor már bemelegedett az ágyikó, van még megnézésre váró rész a Színfalak mögöttből, és most éppen egy nagyon izgalmas résznél hagytam abba, már jól bepunnyadt az ember... De nem hagytam magam legyőzni a lustaság által, bár most éppen különösebben nem érte meg.) Igyekszem ápoltabb lenni és csinosabban öltözni mostanában, és nagyjából az is sikerül, hogy ne szervezzek munkaidő vége előtt kétségbeesetten valami programot, ha addig nem keresett senki, hanem szépen hazamegyek, és otthon teszek-veszek, pihenek, stb. Most ez így nekem pont jó.

Egy ideje szertnék adakozni havonta egy 1000-5000 ft közötti összeget, van valakinek ötlete, hogy merre adjam?

Nincsenek megjegyzések: