Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. május 29., péntek

Na jó, átgondoltam ezt a Bond dolgot. A Quantum azért már tényleg túlzás. Van benne autósüldözés, motorosüldözés, háztetőn üldözés, motorosüldözés, motorcsónakos-üldözés, repülős üldözés... (Mint Gombóc Artúr csokoládéi.) Gemma Aretont gyakorlatilag egy mondat után vágja gerincre (motivációk? előzmények?), a csávó mintha mindenek felett állna, mintha nem hatna rá a gravitáció, ha letiltják az összes pénzét, akkor is eljut Ausztriából Olaszországba, nagyon nem hatják meg rendőrök, magánhadseregek, tűz, következmények, még a saját főnökei se. Na persze ez a Bond már csak ilyen, azért ebben hasonlít a nagy elődeire. De azért egy kis történetet szívesen vettem volna. Így ugyanazt tudom érezni a filmmel kapcsolatban, hogy már-már önmaga paródiája. Na jó, ígérem nem írok most egy darabig Bondról.
Ja, még csak annyit, hogy Daniel Craig nekem bejön ebben a szerepben. Sokkal jobban elhiszem róla, hogy ez egy olyan csávó, aki 20 éve ezzel foglalkozik, se nappala, se éjjele, nem tudja, ha reggel felkel, hogy melyik földrészen hajtja álomra a fejét, ha egyáltalán hajtja, esélye sincs semmilyen normális (emberi) kapcsolatra, megtaposta az élet. Na ennek a pasinak végre látom ezt a fején. Nekem a leghitelesebb.

Nincsenek megjegyzések: