Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. május 12., kedd

Mi is volt? Annyira nincs nagy kedvem most írni, de úgyis unatkozom, meg elmaradtam, szóval megpróbáljuk. Visszafelé. Voltunk tegnap Endi, Réka, Kie meg én Hintalóban. Előtte hétvégén otthon, volt macskasimi, limonádé és könyv is, meg részegítő virágillat (anyám kertje már-már édeni), meg hintaágyon punnyadás, dumálás, főzés, stb. Pénteken Réka tántorított el a tervezett otthoni depizéstől, elrángatott moziba, előtte beültünk a Grinzingibe, utána csatlakoztunk Kiéhez és Zolihoz a Zappába (soha többet, brr! bővebben később). Szerdán Mankával dumáltunk egyet a Megállóban.
Bővebben.
A film, amit Rékával láttunk az Isten hozott az Isten háta mögött c. remek, sírvaröhögős francia vígjáték, Réka választotta, és igen jó volt. Franciaországban (az utóbbi évek?) legnagyobb közönségsikere, valami 20 millióan látták, amin valamely kritikus nagyon csodálkozott, és csak azzal tudta magyarázni, hogy a franciák szeretnek röhögni magukon. Hát az már biztos. De én is szeretek röhögni rajtuk. Másfél óra felhőtlen kacagás, mindenkinek csak ajánlani tudom.

A Grinzingi még mindig jó (100 ft a deci bor, és 15 a szóda!), a Zappában viszont olyan élményekkel gazdagodtunk, hogy részemről oda soha többet. A kiszolgálás lassú, ritka, unott, figyelmetlen, nekem tiszta sör helyett radlert hoztak, Zolinak sikerült a teáját törött bögrében felszolgálni, majd mivel a fele elfolyt, kért egy másikat, mivel a pincér ritkán járt felénk, ez nagyjából 10 perc alatt sikerült, erre hozott egy üres vizet a csávó. Mondtuk, hogy izé, filtert is szeretnénk, mert az már kiázott, erre nagy kegyesen hozott filtert, majd ki akarta fizettetni. Röhej volt. Egy kalap szar az a hely, és pofátlanul drága.

A hétvégi könyv a Biff evangéliluma volt. Hát lol. Biff Jézus gyerekkori haverja volt, akit 2000 éve eltetltével életre kelt egy angyal, hogy megírja a saját evangéliumát, hogy arról a kimaradt majd 20 évről lerántsa a leplet. Kicsit többet vártam, de nagyon ötletes és vicces munka, az egyszer biztos.

Láttam a Bride Wars-t (brrr), a Good Luck Chuck-ot (brr, bár Dane Cook még mindig bejövős, mondtam már, hogy emlékeztet a fiatal Mickey Rourke-ra? Jessica Alba bűbájos ugyan, de szegénynek olyan ostoba tekintete van, hogy még, összességében elég ízléstelenre sikerült ez a film, főleg a legvége (!), utólag a végtelenül ostoba 50 első randira emlékeztet, bár a főszereplők miatt annál még mindig egy kicsit jobban bejövős. Komolyan, azt a filmet hogy szeretheti bárki is? Pedig nem egy ilyet ismerek. Na mindegy, ízlések és pofonok. Mindenesetre ezt sem fogom újranézni.), a végtelenül ostoba Happening-et (brr. brr. brr... ekkora szart rég láttam. Amikor -szpojler hehe- Wahlberg elkezd beszélni a szobanövényhez, vagy amikor a fake-házban a fake-borospohárral a kezében magyaráz, vagy amikor a patikás sztorit meséli a nejének (a botrányos, hogy ilyet elvállal és így csinálja meg, most nagyot csalódtam benned, Zooey Deschanelnek), azok a filmtörténet legostobább, leggyatrább pillanatai között ott vannak. Meg a tök logikátlan öregasszony a végén...! Áh, senki ne pazaroljon erre két órát az életéből. Nekem se kellett volna, hisz ezer helyről lehetett hallani, hogy szar, de én a SAJÁT szememmel akartam megbizonyosodni arról, hogy mennyire. Én barom. Nagyon. Shyamalan nem normális. Hogy lehet, hogy még ennyi szar után is bizalmat szavaztak neki, mikor annyi tehetséges filmes van, aki meg nem kap támogatást? Na mindegy, filmipar.

Ellenben elkaptam még valamelyik este a MI3-at, már a múltkor láttam a második felét, most majdnem az elejétől, bevallom, leragadtam. Tom Cruise-t sosem szerettem, kiráz tőle a hideg, de be kell látnom, erre a szerepre tökéletes. De ami igazán jó benne, hogy kiket sikerült megnyernie mellékszereplőnek: Michelle Monaghan, Philip Seymour Hoffman (a nagyszerű), Simon Pegg (!), Keri Russel, Billy Crudup, Jonathan Rhys Meyers, stb... Miattuk nézhető a film.

Ma este Office 5/25, aztán valami szomorú lesz szerintem, régóta érik egy nagy tisztító sírás (jobb otthon, mielőtt melóban buggyanna ki), nem vagyok mostanában a legjobb passzban.

Nincsenek megjegyzések: