Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. május 15., péntek

Hogy én mekkora egy sznob seggfej vagyok, és még van képem azt állítani magamról, hogy nem, de egy éve halasztgatom a Mindenképpen. Talán. megtekintését, mert az biztos csak valami bugyuta amerikai vígjáték. Hát meg is érdemlem magam, mert rég láttam ilyen nagyszerű filmet. Érzékeny, érdekes, izgalmas, nem lehet kitalálni a végét, Abigail Breslin csodálatos benne (ebből a lányból még lesz valami, csak figyeljünk!). Belőle, meg a három főszereplő csajból már gondolhattam volna, hogy ez nem valami gagyi, mert Isla Fishert nem tudom, de Elizabeth Banks és főképp Rachel Weisz nem vállal el akármit, és még Kevin Kline is van benne (aki, revidiálnám egy korábbi kijelentésemet: még mindig dögös), és basszus, még RYAN REYNOLDS IS JÓ BENNE! Elképesztő. Még meg is könnyeztem.

Nincsenek megjegyzések: