Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. május 27., szerda

Éjjel azt álmodtam, hogy besokalltam, kivettem a szabit, és elindultam egyedül Velencébe kempingezni. :) Nagyon mennék valahova idén, valami tengerközeli helyre, akárcsak pár napra. Nagyon hiányzik. Utána is nézek, miből lehetne megúszni pár napot. Hátha egy utószezoni hosszúhétvége beleférne.

Tegnap NagyÁ volt, aztán haza, megnéztem a Mint a kámfort, ami tök jó. Mr. Clooney szívdöglesztő benne, a szereposztása igen impozáns, fordulatos, vicces és izgalmas. És Glennt (Steve Zahn) igazán megsajnáltam, mikor felismeri, hogy mennyire lúzer és kevés ehhez, de közben milyen más utat választhatna már? :( Nagyon bírom Steve Zahn-t. És milyen vicces volt a grészklinikás, karót nyelt Dr. Burke-ot egy igazi "nigger"-szerepben látni.

Nincsenek megjegyzések: