Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. május 7., csütörtök

Meglepően gyenge film a Role Models, pedig Paul Rudd, pedig a zorigo is ajánlotta, pedig Apatow karámjából származó dolognak tűnik (az imdb-n persze egy perc alatt kideríti a zegyszeri blogger, hogy tévedett, semmi köze Apatowhoz). Nem vagyok sznob, megnézem az ilyen filmeket, többnyire kedvelem is őket, de ez most tökre nem érintett meg, csak a szokásos ezerszer láttot fejlődéstörténet, barátsággal és hepienddel. Actually, untam.

Kiolvastam Gavaldától a Szeretném, ha valaki, valahol várna rám-ot, bár már a felénél rájöttem, hogy 1-2 éve már megvolt, csak nem hagyott mély nyomokat. Most annyira nyomják Gavaldát, filmek készülnek a könyveiből, fel kell készülni rájuk, meg amúgy is csupa jót hallani róla. Jó, egyébként. Tetszik a stílusa, a szűkszavűsága, a témái. Ez egyébként egy novelláskötet, a legkülönbözőbb témákat dolgozza fel, némelyik könnyed és jópofa, egy-kettő odabasz.

Tegnap meg végre elköltöttem a karácsonyi könyvutalványt, megvettem a Törékeny holmikat Gaimantől és a Biff evangéliumát Moore-tól. Nagyon kíváncsi vagyok rájuk. :) Hosszú, lassú hétvégét szeretnék hintaágyon heverészve, macskát simogatva, limonádét kortyolva olvasni... Így lesz. :)

Nincsenek megjegyzések: