Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. május 24., vasárnap

Mikor hajnal négykor felébredtem, majd nem tudtam visszaaludni, a legjobb alkalomnak láttam, hogy megtekintsem a friss szerzeményt, a Nílus gyöngyét. (Azt már korábban csekkoltam, hogy a szinkron melyik. A Dörner Györgyös, hála Istennek. Ezzel az infóval most azt hiszem egyedül vagyok a magyar piacon, legalábbis nekem sehonnan nem sikerült előtte kiderítenem.) Nos meg kell állapítanom, hogy ez a film 24 év (!) elteltével is az egyik legszórakoztatóbb film, amit valaha láttam. Persze láttam már sokszor korábban, bár szerintem a legelső 5 percét még sosem. Van benne egy-két olyan ütős poén, hogy beszarsz, de végig izgalmas, vicces, a főszereplők közt izzik a levegő, nem mellesleg Michael Douglas szívdöglesztő benne, minden lány álma, Kathleen Turner meg elbűvölő, Danny DeVito meg egyszerűen csak Danny DeVito. A magyar hangok pedig:
Douglas- Dörner
Turner- Piros Ildikó
DeVito- Harkányi Endre.

Amúgy tegnap mind opening KisÁval, majd wifi (KisÁ, Panni, Máté, Kie, Réka, Endi), vitáztunk egy nagyot a csajokkal, de legalább néhány dologra fény derült, és aztán békében váltunk el.
Pénteken munka után összefutottam anyámékkal, ittunk egy sört a Hintalóban, aztán vásárolgatni próbáltam. Csütörtökön meg leánybúcsúszervező-party a Hintalóban, meglepően kellemes volt, aztán még beszélgettünk egy nagyot levezetésképp (Réka, Kie, Máté, Panni, Endi).

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hi,
én is imádom a Nilus gyöngyét, de a Smaragd románca se semmi! egymás után többször képes voltam megnézni :-))
àtirod nekem??
köszi, puszi,

Réka