Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. február 26., kedd

Tegnap felhívott karmester úr, kérdezte mi volt az oscaron, mondom, olvasd el a blogom. Aztán rájöttem, hogy magukról a díjakról nem is írtam semmit, ez most akkor azt tükrözi, hogy amúgy sem az a fontos ott sem, nem? Na mindegy. Örülök egyébként nagyon a színészi kategóriák győzteseinek, főleg, hogy nincs köztük amerikai. Sőt, alapvetően minden díjkategóriában szimpatikus döntés született, a technikai díjak meg annyira nem érdekelnek. Nagyon sok filmre lettem még kíváncsibb, asszem ennyi az eredménye. Nem tudom, jövőre is megnézem -e, mert bár ma majdnem 12 órát aludtam egy huzamban, de azért a tegnapi napot nem kívánom senkinek.

Nincsenek megjegyzések: