Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. február 5., kedd

Lassan semmi nem megy, munka se nagyon van, ráérek itt szépítgetni. Pl. Falmászó úr kedvéért nagyobbak lettek a betűk, hogy ne kelljen neki állítgatni, meg sorkizártam is, meg színe is lett. Nekem tetszik.
Tetszik nekem ez az új ember az életemben. Ilyen még nem volt. Idősebb, mint az apám, és mégis jól elvagyunk. Még attól sem félek, hogy egyszercsak letámad, és nem csak azért, mert elmondta, hogy egyáltalán nem vagyok az esete. De tetszik, hogy hirtelen bekerültünk egymás életébe, és még csak másfél hete ismerem, és már három estémet vele töltöttem. Bár valamiért azt érzem, hogy nem lesz hosszú barátság, de élvezem, amíg van.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönöm, hogy nem feledkezett meg a gyengénlátó climber nyekegéséről és eme cselekedet (mármint a betűk méretének növelése), nagyfokú empatiáról tanúskodik! :)