Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. február 12., kedd

Tegnap kiolvastam Harry Pottert. Szerencsére az utolsó 50 oldal otthonra maradt, mert a végén úgy bömbiztem, mint egy óvodás, azt meg mégsem lett volna célszerű a munkahelyen. Nekem tetszett, de furcsa, hogy soha többet nem lesz új, amit lehet várni. Eszembe jutnak a régi szép idők, mikor Szilason felolvastuk egymásnak, és találgattuk, mi fog történni, meg hogy ki fogja játszani a filmben például Lockhart profot. Nekem Hugh Grant lett volna az ideális, de Kenneth Branagh barátunk sem volt rossz. Apropó, hamarosan lesz mostanában a Sok hűhó a tévében, aki eddig lemaradt róla, most pótolhat.
A tegnapi napot még nagy nehezen végigdolgoztam, reméltem, mára jobban leszek, de csak rosszabbul lettem. Úgyhogy betegszabi. Nem is baj, olyan kába vagyok, végigalszom a napot. Lassan visszamászom az ágyba, berakok valami jó filmet, aztán igyekszem nem elaludni rajta.

4 megjegyzés:

lúj írta...

hááát, a HP varázsa múlhatatlanul Szilashoz kapcsolódik. :)
gyógyulgass, jobbulást, én is jobban vagyok, azt hiszem. :o)

Ja, ha néha-néha kajálós poszt is feltűnik majd, akkor kilinkellek szívesen. Van amúgy valamilyen statisztikád? (Nem én fogom behekkelni, már nem értek hozzá.) Deaz is nagyon addikt. :)

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
shopgirl írta...

Nem értem, amit modsz, lúj. kajálós poszt? statisztika? Addikt? what?

lúj írta...

Statgép: http://statgep.hu/
Guglis: google.com/analytics

be kell rakni az oldal kódjába, és akkor nézheted, hogy milyen keresőszavakkal találtak rád, hányan, stb.
Kibaszott addikt cucc, vigyázz vele, mondjuk mminden blogger elkapja egyszer, leginkáb ha van célszemély, akit akar, hogy olvasson, khm.