Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. február 5., kedd

Szeretek a fülembe üvöltő zene ritmusára lépkedni. Ilyenkor úgy érzem, mintha egy film lenne az életem. Tegnap este például a Cranberries Dreams-ére sétáltam haza nagy vigyorral az arcomon. Azt érzem, mostanában kerek a világom. Bár elmélyült gondolkodásra többnyire nincs időm, de legalább nem unatkozom.
Megnéztük tegnap a Vágy és vezeklést, ami borzasztó hosszú volt. És végigdohányozták, úgyhogy már 20 perc után majd' meghaltunk egy cigiért. Nem szeretem a Kossuth kistermeit. Nem fér el a lábam, nem tudom keresztbe tenni, így fél óra alatt teljesen elülöm a hátsóm. Viszont az tök jó volt, hogy viszonylag spontán szerveződött ez a mozi, és mégis lettünk nyolcan, és mindenki időben odaért. Úgyhogy szervezhetem a következőt.
Megjöttek ma a Mamarecordstól a lemezeim, már nagy lelkesen azokat hallgatom, bár reggel még a Down in Mexicót is megtaláltam a deezeren, amit imádok, de mindig alig tudom visszafogni magam, hogy elkezdjek lapdancelni, mint az iszonyú dögös Vanessa Ferlito a Halálbiztosban, és ezt azért mégsem kéne a munkahelyen. Hasonló indokból az mp3 lejátszóra sem kellene felvarázsolni, mert ilyen jelenetet az utcán/tömegközlekedési eszközön sem lenne szerencsés előadni.

(
http://www.origo.hu/filmklub/20070604halalos.html?pIdx=1)
(
http://youtube.com/watch?v=Hi7Tg-AwRZo&feature=related)

(Vicces, hogy Mamarecordsnak egy mama-korú nő a futárja. :) Lehet, hogy ő maga mama. Akkor adhattam volna több borravalót.)

Botrányos az európai filmek magyar forgalmazása. Tegnap eszembe jutott Sergi López, aztán elkezdtem megkeresni a filmjeit, hogy megszerezzem őket a gyűjteménybe. Hát botrányosan nincsenek megjelentetve! Konkrétan 5 db filmet dob fel az odeon filmkatalógusa, melyből az első egyáltalán nem kölcsönözhető, a második meg csak vhs-en. És mindet láttam. Első találkozásom emlékeim szerint valami francia filmnapokon volt még Sergivel, a Harrycsak jót akar című francia pszichothrillerben. Imádtam. Annyira állati az a pasi, és minden szerepében van valami elemien gonosz. (Segítek, ő volt Vidal kapitány a Faun labirintusában.)
(
http://www.filmkultura.iif.hu:8080/2001/articles/films/images/harry/harry04.jpg)
Nyámm. A mi me gusta mucho.

Már a Lábad közöttben is szerepelt a lelkem, és nem is emlékszem rá. Azt is meg kéne nézni újra. És lassan már azt is elmondhatom, hogy beszélek vele közös nyelvet. Úgyhogy ha elmegy mellettem az utcán, már nem csak némán folyathatom a nyálam, hanem megvallhatom rajongásomat. :) Nem mintha szokásom lenne. Bár ha jobban belegondolok, már előfordult. Az első talán a Besh o drom frontembere volt, ősrégen, még a Kopaszi-gáton, egy őrült nyáréjszakán. Aztán egyszer két-három éve a Szimpla kiskertben mentünk oda egy faszihoz, hogy a barátja véletlenül nem Ferzan Özpetek -e. :) Nem ő volt. De azért vicces lett volna.
Tavaly meg elmentem a Nagykörúton Alfred Molina mellett, de később senki sem hitte el nekem.
Sergire visszatérve, az is elég felháborító, hogy nincs egy tisztességes rajongói oldala művészi fotókkal, melyeket kitehetnék háttérképnek! Kérem, ezt a hiányosságot sürgősen pótolja valaki! :)

Nagyon felpörögtem mostanában. Ez a hét is úgy tele van, hogy majd talán vasárnap szusszanhatok végre, mert szerencsére most nem kell majd hazamennem, mert a családom sem lesz otthon. De azért vannak terveim a továbbiakra is, nem szeretnék belassítani. Ki jön velem bulizni a Corvin tetőre? És mikor? Juhé, mindjárt itt a tavasz, aztán már csak egy-két hónap, és megnyitnak a kiülős helyek! Nagyon bennem van a tavasz ígérete, úgy érzem magam, mint valami méhecske, aki annyira bezsongott a tavasz illatától, hogy csak repked össze-vissza. Bár ez mintha a mai bejegyzésből is kitűnne; mitha nem lennék annyira összeszedett. :) Mindegy, nekem most nagyon jó így.




Nincsenek megjegyzések: