Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. február 25., hétfő

Csodálatos vasárnapunk volt tegnap egyébként. Tegnap ünnepeltük az Idegenvezetők villágnapját, ezért szerte a városban ingyenes vezetések voltak, meg ingeyenes buszos túrák. Nagy nehezen elértük Kie-vel az egyórás indulást a Várban, a Polgárvárosban. Nagyon jó időnk is volt, nagyon kedves idegenvezető nőcit fogtunk ki, borzasztóan élveztük a több, mint 2 órás sétát. És egy kicsit okosabbak lettünk tán. Utána lebuszoztunk a József Nádor térre -na róla is megtudtunk pár érdekes infót -, gyorsan toltunk egy kis kínait, aztán még épp elértük a négyórás vezetést az Andrássy úton, de az már nem volt olyan izgi, a bácsi is sokkal kevésbé volt szimpi, aki vezetett, meg nem is volt annyira informatív. De azért bementünk a Posta Múzeumba, meg a BB épületébe. Aztán csatlakoztunk a Pótkulcs kertjében (figyelem február 24 este fél 6!!!) üldögélő karmester úrhoz, és haverjához, akikkel nagyon jót dumálgattunk, még Panni is befutott végül. De aztán 9 előtt kicsivel leléptem, mert még akartam aludni egyet oscar előtt.
A színházról még nem is értekeztem: szerdán voltunk a Halálkeményen a Merlinben, ami egy Die Hard feldolgozás, és szerintem zseniális, én legalábbis visítva röhögtem végig az egészet.

Nincsenek megjegyzések: