Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. február 15., péntek

Kevin Spacey nagyon dögös. Kevin Kline olyan apukás, sosem jutna az ember eszébe, mint potenciális, de Kevin Spacey azért ott van a topon. És ő maga Lucifer. Legalábbis a Felelősség teljes tudatában c. filmben. Nézze meg mindenki. Csak miatta érdemes egyébként.
Tegnap kiállításmegnyitón voltunk, ami vicces volt, röhögtünk Kie-vel, hogy milyen Szex és New Yorkosan nyomjuk. Aztán onnan megpattantunk, átficcentünk a Várfok borozóba, ahol hamaros közölték, hogy akkor ők zárnak (8-kor), ennek örömére lecsapott ránk Pista bácsi, hogy menjünk vele szülinapi buliba az Úri utcába, és hogy neki nincsen semmi hátsó szándéka, meg van ott nő is, de milyen szívesen látna minket. Mennyire vonzom mostanában az idősebb pasikat! Nem lehetne egy helyes korombelit, tessékmondani?!
Nagyon cuki volt az öreg, bájdövéj, de hát mi sem szakadhatunk háromfelé. Vissza a galériába, Festő úrtól kimentettük magunkat, át Pestre, Pannihoz, aki nekem útba is esett hazafelé. Kellemes beszélgetés, pár pohár bor, aztán haza. Épp a Zongoralecke ment a tvben, mikor hazaértem, de gyakorlatilag elájultam, pedig azt is nagyon szeretem. De mindegy, mert megvan, meg az amúgy is egy kicsit érfelvágós.
Mai random gondolataim:
-Miért köpködnek a pasik? Annyira undi, nem tudnak nyelni, refluxosak, vagy mi? Nem arról van szó, hogy sportolás, vagy focimeccs közben, mert azzal nincs baj. De az utcán! Miért? És ott vannak háromlépésenként a félig megfagyott kis csulácskák. Nagyon okádék. Lehet, hogy csak ki vagyok rá mostanában hegyezve, de lépten-nyomon ebbe botlok.
-Kikérem magamnak ezt a hideget! Brr. Már félig tavasz volt, tavaszi kabátban ballagtam haza szombat éjjel, és nem fáztam. Most meg szét lehet fagyni. Kérem vissza a tavaszt! Már mennék Corvintetőre, meg Sarkkertbe, meg Holdudvarba, Szimplába, Zöld pardonba... És holnapól állítólag még hidegebb lesz. Fujj.
-Miért ilyen balfaszok a netes társkereső faszik? Komolyan, nosztalgiával gondolok a frissen kihevert fiatalemberre, mennyivel különb náluk. De hát ő is csak egy balfasz, hogy így eltűnt, pedig mennyire nyitott kapukat döngethetett volna.
-Lúj kedvéért, hogy kaja is legyen: a mai menü répafőzelék, és répatorta (kellett már kezdeni valamit a hűtőben rohadni kezdő rengeteg répával. Torta megint 5, főzelék csak 2/3.)
-Milyen jó lenne egy olyan pasi, akinek nem kell magyarázni, hogy ki az a Mark Ronson! Bár azt hiszem, annak, aki ennyire ki van éhezve, nem lehetnek ekkora igényei.
-Mióta tv-m van, nem olvasok. :( Pedig tv-t sem nézek. Hogyisvanez?

Nincsenek megjegyzések: