Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. szeptember 27., hétfő

Nos Jennifer Westfeldt soványka életművének darabjait nehéz beszerezni, de most véletlenül sikerült még kettőt, iziben meg is tekintettem őket. Nagyon vicces, hogy ez a nő mennyire bukik a sorozatszínész pasikra: férje élete párja az a Jon Hamm, aki a Mad Men és esetenként a 30 Rock stábját erősíti, de szerepelt a Szívek szállodájában is (lol). Információim szerint a Kissing Jessica Stein forgatásán ismerkedtek meg; a filmben nem jöttek össze, az életben igen, de erről már írtam.

Nos szintén a Kissing Jessica Stein volt az a film, amelyben partnere a Szívek szállodájából jól ismert
Scott Cohen (MaxMedina, mmmm) volt. Most sikerült megnéznem az Ira & Abby-t, melyben Chris Messina (aki elsősorban Six Feet Under), és a Before You Say I Do-t, melyben David Sutcliff mellett szerepel (Szívek szállodája szintén). Előbbi értelmesebb, utóbbi kevésbé igényes, ám mindkettő szeretnivaló a színészek miatt. Jennifer Westfeldt pedig irigylésre méltó, nem elég, hogy gyönyörű, okos és tehetséges (több filmjének írója avagy producere is egyúttal), még ilyen pasikkal veteti körbe magát. :)

Ja, és még keresgéltem, a sort lehet folytatni, ugyan ezeket még sajnos nem láttam; a Keep Your Distance-ben Gil Bellows (Anne, Ally McBeal), a 50 Ways to Leave Your Loverben Paul Schneider (Parks & Recreation), a The Gene Pool-ban Chris Eigeman (Szívek szállodája) mellet domborít. Egészen elképesztő ez a rengeteg SZSZ-es kapcsolódási pont.

Na meg is kóstolom a Mad Men-t, szükségem van szép férfiak látványára.

Nincsenek megjegyzések: