Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. szeptember 2., csütörtök

Nem választottam könnyű olvasmányt Horvátországba, Saramago Halálszünetét nyúztam, nagyon nehezen adta magát, de megérte. Az utolsó oldalakat már hazafelé a kocsiban, úgy sírtam, mint egy gyerek.










"... mert a kéz nyitott könyv ... mert beszédes az, ahogy megnyílik és bezárul, ahogy simogat és odacsap, ahogy elmorzsol egy könnyet vagy elrejt egy mosolyt, ahogy ránehezedik egy vállra, vagy istenhozzádot int, ahogy dolgozik, ahogy elpihen... "











"... keserűsége lassan oldódott, a világ igazából tele van ilyesféle történésekkel, amikor a férfi várt és a nő nem volt ott, vagy a nő várt és a férfi nem jött el, erről, így magunk között, a magunk kétkedő és hitetlen módján az a véleményünk, hogy inkább ez, mint egy lábtörés."


shopgirl strandra megy:

Nincsenek megjegyzések: