Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. szeptember 8., szerda

A munka megvolt, nem rúgtak ki, hanem még meg is dicsértek (jó, én is így éreztem jogosnak, de az volt a kérdés, hogy ők is így látják -e). De nagyon fáradt lettem, már kora reggel rájöttem, hogy az ingerküszöböm meglehetősen alacsonyra került az elmúlt héten, viszont nagyon jó volt T-t meg Pét újra látni, és diétáztam és edzettem. Azt mondjuk nem értem 16 fokban miért fagyok le a bringáról. Meg 22 fokban a lakásban? Tavaly kábé akkor kezdtem fűteni, mikor 18 alá ment. Jó, nem segít, hogy nincs megint meleg vizem egy ideje, bár most nem a bojler romlott el, mint két éve, hanem a csaptelep; a hideget nem lehet elzárni, a meleget nem lehet kinyitni. Bár ma már nekiestem - ennél rosszabb nem lehet jelszóval -, és sikerült valami langyos-szerű patakot kicsikarni belőle. Pedig ebben a hónapban biztos nem lesz lé szerelőre. Hacsak nem tud valaki egyet, aki egy ebédért vagy baráti ölelésért megnézné ezt a szart.

Nincsenek megjegyzések: