Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. augusztus 31., hétfő

Tök jó, Szőke kapitány még a Velvetben is tud normális riportot adni. Nagyon bírom ezt a pasit. De erről már beszéltem.

Meg a Marley is én-ről is beszéltem már, de azt még nem mondtam el, hogy milyen jó volt látni az üdítő kivételt a filmbeli párkapcsolat-ábrázolásokat tekintve. Végre egy olyan párkapcsolatot láttunk, amilyet én is szeretnék. Két felnőtt ember egymásba szeret, határozottan elkötelezik magukat a másik mellett, támogatják egymást, nincs hazudozás, félrekefe, hanem dolgoznak a kapcsolaton, és életben tartják a szerelmet. Utópia? Remélem, nem. Kevesebbel nem érném be.

Meg a Ne menj! című filmet is láttam, nagyon érdekes volt, Penelopé Cruz olaszul is remekül beszél, és hatalmas alázattal dolgozik, mer csúf és lepukkant is lenni. Sergio Castellitóval egy nagyon érdekesen induló, még érdekesebben folytatódó viszonyt játszanak el, elég megrázó.

Meg láttam a Piás polák bérgyilkost is (You kill me), végre egy jópofa magyar cím, bár a filmről majdnem mindent elmond. Ben Kigsley sokadszorra játssza el ugyanazt a szerepet, és mint tudjátok a nagy korkülönbséges szerelmi sztorikat sem kedvelem, Téa Leonit mondjuk kedvelem már az utóbbi időben, de nem kéne erőltetni, hogy romantikus szálakban játsszon, senkivel nem képes kémiát mutatni. Aranyos kis film, de egyszernézős 10/5.

Mindenesetre a korábbi postom (nagy korkülönbség filmekben) tovább bővült:
Téa Leoni- Ben Kingsley- (You kill me) 23 év
Penelopé Cruz - Sergio Castellito (Non ti muovere) 21 év

Szombaton Laciék búcsúbuliján voltunk, elmennek a párjával Németországba. Hiányozni fognak. Csütörtökön is nálunk koktéloztunk, akkor csak szűk körben, szerdán elvittem katzét a Pótkulcsba, és megmutattam neki a helyes pultosfiút, meg beszélgettünk órákat, nagyon jó volt. (Eszembe jutott milyen vicces lenne, ha valaki egyszer megszámolná, hány szó hangzik el egy ilyen csajos beszélgetésben. :) Az azt megelőző hétvégén meg voltunk moziban Rékával (Becstelen B.), aztán pótkulcs, 20-án meg a húgomat látogattam meg, aki épp szolgált Virágvölgyben, aztán kertiparti Panninál, Máté isteni gombapörköltet főzött. Elég szűk körű volt, csak mi hatan voltunk, a legbelső kör, de ez volt a nyár legjobb bulija, vonyítottunk és röhögtünk hajnalig.

Nincsenek megjegyzések: