Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. augusztus 13., csütörtök

No, akartam már írni egy-két dolgot.

Freaks and Geeks után megvolt az Undeclared, de az már sokkal gyengébb. Valahol javarészt elveszett az a keresetlen báj és mélység, ami F&G-ben még megvolt, fel is gyorsult a tempó (ugyanannyi rész, de fele olyan hosszúak), így a végeredmény többnyire már csak egy szokásos amerikai college-feeling. Ráadásul már csak egy főszereplőnk van (Jay Baruchel), aki nem is elég karakteres, a mellékszereplők sokkal kidolgozatlanabbak, és megmaradt az a néha már a F&G-ben is zavaró következetlenség (pl. az egyik részben összejön a szereplő egy csajjal, akit utána 5 részen keresztül nem látunk, addig a srác más csajokat kajtat, majd a hatodik részben a legnagyobb megértésben enyelegnek a csajjal minden magyarázat nélkül. De egyébként is tök sokszor van benne következetlenség a szereplők motivációit vagy viselkedését illetően.) Nagyon lazán értelmezve egyébként a F&G folytatásának tekinthető, át is mentettek pár szereplőt: Seth Rogen, Jason Segel, Martin Starr (keveset szerepel, de akkor nagyot üt), Busy Philipps, Samm Levine, David Krumholtz. Új Carla Gallo (Californicaton), Monica Keena, Charlie Hunnam, és az ígéretes Timm Sharp. (Meg kapunk 2 percet az Office Pam-jéből, Jenna Fisherből.)

Tegnap megnéztük Rékával az új Harry Pottert (félvér herceg), aztán ittunk egy sört a Patkó Bandiban. Eléggé elmaszatolták a sztorit, bár én megkaptam amire vágytam, mert Pitonnak elég sok jelenete volt benne. :) A tájak tekintetében pedig már-már Gyűrűk urás helyszíneken forgattak, gyönyörű volt. (SPOILER Mondjuk ezt a hasonlóságot nem csak pozitívan éreztem, a barlangi tónál játszódó jelenetnél tisztára az volt a benyomásom, hogy sok Gollam támadta meg őket, azán a tűzvihartól beugrott a móriai csata, majd Mózes és a Vörös-tenger kettéválasztása, node persze Dumbledore tiszta Gandalf, a végén a zuhanása a toronyból megint összecseng Gandalf zuhanásával a balroggal folytatott csatában. Stb.)

Most találtam végre olyan alkalmazást a fészbúkon, mint a filmekre a flixtster, csak ez sorozatokról. Lehetne csinálni olyan opciót, hogy bejelölgetné az ember, miket látott (esetleg hányszor), és kiszámítaná neki, mennyi nettó időt töltött már sorozatok nézegetésével. :D Mondjuk ez a flixsterre is mehetne. Elég rémisztő számok jönnének ki nekem, azt hiszem. :D Copyright.

Nincsenek megjegyzések: