Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. augusztus 23., vasárnap

Kaptam ezt a játékot Lujzitól, akkor legyen. A játék szabálya a következő: fogd a könyvet, amelyet éppen olvasol, nyisd ki a 161.oldalon és másold be a blogodba az 5. mondatot. Add tovább a játékot 5 embernek.

A Szent Lajos király hídja mindössze 100 oldal, szóval ez bukó, lássuk, mi van kézközelben (Lujzi példáját követve én is többet írok):

1."Nem azokra a jó alakú és jól konzervált asszonyokra gondolok, akiknek telt idomain kellemesen legel a tekintet, hanem azokra az asszonyságokra, akik fröcsögve szidják a szakszervezeteket, százötven kilósak, két méter szélesek, és karosszékben emésztik a bőséges ebédet."

2."Először is látogatóban vagyok itt, másodszor meg katolikus vagyok."

3."De hát Valentin napja van, emlékezetem magam, és én szerelembe estem."

4. "És reggel, végre, ilyen kötetlenül, és magának a Schneil házaspárnak a közreműködésével megismerkedem a macsigengákkal."

5."Redford szerényen elmosolyodott, de egy szót sem ejtett."

Továbbadnám Húgnak, Endinek, Zsének, Sitting Bullnak, és katzénak. Tippek jöhetnek kommentbe. :) (Akinek nincs blogja, az játsszon nálam kommentben.)

3 megjegyzés:

tartaruge írta...

Nem nagyon értem a játékot! Csak azok próbálkozhatnak a megfejtéssel, akik meg vannak hívva?
Na, minegy, a négyes az Mario Vargas Llosa Beszélőjéből van. :)
Ez tuti. :)

shopgirl írta...

Nem, természetesen bárki tippelhet, a meghívás vonatkozik arra, hogy ők is írjanak könyvet. Természetesen eltaláltad Llosát, de ez lássuk be, elég könnyű volt. Lújnak is tudnia kellene legalább az egyiket.

shopgirl írta...

Na jó, azért álljon itt a megfejtés:

1. A világ, ahogy Gabriel García Márquez látja
2. Rolf Hochhuth: A helytartó
3. lol. Elfelejtettem. Majd megkeresem.
4. Tartaruge megfejtése helyes
5. Vavyan Fable: Mesemaraton (ezt legalább Lújnak tudnia kellett volna.)