Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. augusztus 23., vasárnap

Tegnap Rékával a Becstelen Brigantyk. :D Tarantino egy állat, Brad Pitt egy állat, és ez egy hatalmas film. Sok a hitleri érában játszódó alkotást láttam már életemben, és sokat gondolkoztam azon, hogy hogy sikerült Hitlernek ilyen sokáig túlélnie, hogy nem volt egy rakat épeszű ember, aki annyira a közelébe tudott volna férkőzni, hogy megölje. Kész képtelenség, így a Tarantino féle történet számomra sokkal hihetőbb. :) Kár, hogy nem ez a valóság. És Eli Rothnak olyan gyönyörű szemei vannak, hogy az ember nem is hinné, hogy egy pszichopata. :) Nekem Christoph Waltz néha kicsit sok volt, szerintem Ulrich Mühe sokkal jobb lett volna ebben a szerepben, kár, hogy már meghalt.

Nincsenek megjegyzések: