Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. február 25., szerda

Nna, eseménydús napok állnak mögöttem. Bár relatív, mert tegnap egy gyomorrontással egész nap feküdtem, de túléltem.
Pénteken Zsuzsival találkoztunk munka után a Sherlockban, majd csatlakoztunk a többi exkollégához a Blue Tomatóban, söröztünk, dumáltunk, jó volt.
Vasárnap idegenvezetők világnapja Kiével, nagyon büszkék voltunk magunkra, mert sikerült időben felkelnünk, és három túrát végigcsináltunk, pedig szétfagytunk párszor. A városligeti sétán sajnos eléggé érthetetlen vezetőt fogtunk ki, mert halkan beszélt, és iszonyúan hadart, de aztán felültünk egy buszos túrára, ami igen kimerítő volt, és nagyszerű élmény, a végén pedig egy cuki bácsika vezetett minket körbe a Vörösmarty tér környékén, nagyszerű urban legendekkel szórakoztatva a hallgatókat. Fotók hamarosan. Utána haza, korán lefekvés, majd éjjel oscar. Jó volt, mert magamtól felébredtem időben, így egész jól bírtam.

Na akkor Oscar: Tök jó volt, nagyon élveztem. Meglepően jó volt Hugh Jackman, bár elég kevésszer tűnt fel. A nyitószáma csúcs volt.
http://www.youtube.com/watch?v=IPgAQ_SW_Wk
Tetszett az a megoldás, hogy a szinészi díjakat a kategóriák korábbi díjazottjai ötösben adták át, mind méltatva egy-egy jelöltet néhány mondatban. Nagyon nem tetszett, ahogy a betétdal jelölteket így összeeresztették, a korábbiakban a show folyamán külön előadták a számokat, most a hármat összefűzve, egyszerre, amiből egy nagy katyvasz lett.
Nagyon jó volt James Franco és Seth Rogen (az hogy lefogyott, durva!) rövidfilmje, azon konrétan szétröhögtem az agyam. (nagyon gáz minőség, de azért átjön:
http://www.dailymotion.com/video/x8gxnb_apatowoscarsshortlowq_creation)

A tippjeim javarészt bejöttek a főbb kategóriákban, hiszitek, vagy nem, mert ugye elmaradtam a hivatalos tipphirdetéssel, mindenesetre a legjobb film, rendező, férfi-női főszereplő, férfi mellékszereplő kategóriát eltaláltam, a női mellékszereplőt nem, mert ott még mindig reménykedtem Marisa Tomei díjazásában, de végül csak Penelope Cruz nyert... Nem ezért a filmért kellett volna díjat kapnia. Hanem mondjuk a Volverért. Kár.
Eltaláltam még a legjobb adaptált forgatókönyvet, a zenét, a betétdalt, legjobb animációst, stb. A technikai díjakon buktam sokat, mert azt hittem, a Batman fogja elvinni őket, holott csak egyet kapott, a többin a Benjamin Button és a Slumdog osztozott.
Nem tetszett, hogy megint csak kb 40 embert mutattak folyamatosan, ahelyett, hogy svenkelt volna a kamera. Értem én, hogy Brangelina most a legizgibb/legszebb/legnagyobb sztár, de nem lehetne, hogy nem őket mutassák 80%-ban?
Nagyon örültem Kate Winslet díjának (ő is), a legviccesebb része az volt, mikor a szüleinek köszönte éppen, mikor megszólalt, hogy "Apa, fütyülj, hogy hol vagy, mert nem tudom, merre keresselek", mikor a páholyokból föl is hangzott a fütty, egy cuki kalapos bácsi. :)
http://www.youtube.com/watch?v=8Up3hL0UofY

Leggázabb ruha Sarah Jessica Parker, nagyon gázul fesettek benne a mellei, brr, meg Goldie Hawn ruhája, hasonló problémáim voltak a dekoltázs környékének látványával. A fotók reggel óta eltűntek, szóval most durrant el az agyam, akit érdekel, keresgéljen.

Legrémisztőbben Sophia Loren festett. Bezzeg Queen Latifah milyen remekül!
Kevin Kline pedig ilyesztően megöregedett. :(

Jajj, és a végén, mikor a Slumdog nyolcadik díjaként a legjobb filmet is megkapta, és kivonult az egész stáb a kis indiai lurkókkal egyetemben, na akkor sírtam.
http://www.youtube.com/watch?v=CnlOqlG6Icc

Ja, és Robert Downey Jr.-nak elbűvölő a felesége. :(



Sok újítás volt az idei díjkiosztóban, de tetszik nekem ez a paradigmaváltás, ha tartják majd a továbbiakban is. A magyar műsorvezetőktől pedig még mindig sikítófrászt kapot, annyira inkompetensek és ostobák.

A hosszú hétvégén mindemellet még jópár film megtekintésére is lehetőségem nyílt: War Inc., Rescue Dawn, Hellboy II., Tropic Thunder, Duchess, 2 rész Californication, 1 rész Office, Farkangyal (lol), Purple Violets, Reader.

Na nem vagyok elragadtatva a Readertől. :( Mások élete sokkal jobb. (Na, és nem csak én gondolom így:
http://index.hu/kultur/cinematrix/hirblog/2009/02/25/gyorshirek_jon_a_sikoly_4_es_a_maci_laci_3d/). Meg többnyire a többitől sem.

Azt tudtátok, hogy ugyanaz a faszi játsza Abe Sapient, mint a Faun labirintusában a faunt, meg a gyerekevő szörnyet (Doug Jones)?

Hétfőn jó korán felébredtem, ahhoz képest, hogy hatkor feküdtem le, így rávettem magam, és kitakarítottam meg átrendeztem a lakást, majd este Queenben voltunk Kiével, Rékával, Pannival, Mátéval.

A nap vicce akkor is az, hogy Michael Madsen nálunk forgat Koltai Róbert filmjében!
http://www.origo.hu/filmklub/20090224-hol-a-feneben-vannak-a-nok-magic-boys-michael.html

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem vetted fel véletlenül?