Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. február 18., szerda

Szétrobbanok a közlésvágytól! :)

Helyes, morcos trolis pasi átszokott a metróra. :(

A nagy Jane Austen lázból egyelőre annyit tudtam így hirtelen realizálni, hogy megszereztem az Értelem és érzelmet, és tegnap jól megnéztem. Nagyon élveztem. Korábban biztos nem láttam egyben. (Kicsi buta leányként nem szerettem Kate Winsletet, Hugh Grant-et, Alan Rickmant...). Nagyon jó látni benne az angol színjátszás színét-javát, és vicces egybeesések is felfedezhetők, pl az Igazából szerelemmel (továbbiaban ISZ). Pl. Alan Rickman ott férje Emma Thomsonnak, itt csak sógorságba keverdnek, és Emma Thomson ISZ-beli testvérének lesz felesége. :) Tudom, hogy semmi értelme az ilyen eszmefuttatásoknak, de nagyon élvezem.
Utálom, hogy Hugh Grantnek mindig Stohlbuci a magyar hangja, de be kell látnom, tökéletes, azt viszont nagyon sajnáltam, hogy Alan Rickmannek ezúttal nem Helyei László volt.

Meglepve fedztem fel benne Hugh Laurie-t is (a későbbi Dr. House :), nagyon tetszett benne. Érdekességképp: a forgatókönyvet maga Emma Thomson írta, és oscart kapott érte, a rendező a tajvani Ang Lee, aki később a Brokeback Mountaint is rendezte, a zeneszerző pedig az a Patrick Doyle, aki a Sok hűhóhoz is remek zenét csinált.
És Alan Rickman annyira, annyira, annyira... szívdöglesztő.

És ú basszus, és most látom csak, honnan volt olyan ismerős Imogen Stubbs! Ő volt a főszereplő a rajongott Vízkeresztben, most nagyon szégyellem magam, hogy erre nem jöttem rá magamtól.

Na már olvasom is, és már a tizedik oldalon rá kell jönnöm, hogy több a közös, mint gondoltam. :)

"Sosem lennék boldog olyan emberrel akinek az ízlése nem egyezik pontról pontra az enyémmel. Érezze át minden érzésemet; mindkettőnket ugyanaz a könyv, ugyanaz a zene bájoljon el."

Erős túlzással ki tudnék jelenteni én is hasonlót. :)

Mert ami alap, hogy a zenei világ közös legyen, vagy legalábbis metszéspontjai legyenek. Sosem tudnék olyan férfival lenni, aki slágert, vagy juventust hallgat. Sosem tudnék olyan pasival lenni, aki nem olvas. Sosem tudnék olyan pasival lenni, aki nem szereti a filmeket. Nyilvánvaló, hogy nem várok el hasonlóan nagy tájékozottságot, de legalább a nyitottság, az érdeklődés meglegyen.

Ma este Mulatság a Bárkán Lacival, majd egy sör Rékával, Pannival és Mátéval.

Mulatság! Mily régóta vágyom megnézni e darabot!Persze igazán autentikus a pulai Bárka kikötőben lett volna, de ez több éven át nem jött össze, így mikor Laci felvetette az ötletet, hogy menjünk el megnézni, lelkesen helyeseltem. Előrebocsátom, egy icipicit többet vártam tőle, de ez csak a túlzott elvárásoknak köszönhető, és ettől függetlenül is szétkacagtam rajta az agyam. (Tegyük hozzá, ez a két marha (Mucsi & Scherer) bármit csinálhatna, így tennék.)
De hogy a konkrét élményről beszéljek, Mucsi mozgáskultúrája egyszerűen utánozhatatlan, és ezen a magyar parlagon senki sem tudja így mondani, hogy "Álljál le!", meg hogy "Hagyjál már!". Senki.
Scherernek minden rezdülését imádom. Szcs.
Szikszai Rémuszt meg hazavinném, megtartanám. LAFS. Micsoda férfi, kérem, micsoda férfi!

Nincsenek megjegyzések: