Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. február 16., hétfő

Jajj, de rég vágytam már egy ilyen hétvégére, ami csak az enyém, alvással, olvasással, filmekkel, főzőcskézéssel. Hát, megadtam a módját.
Volt 4 rész új Office, 2 rész a United states of Tarából (jó, de pontosítanom kell, nem skizo, hanem többszörös személyiség, a remek Toni Colett-tel a főszerepben, a férje pedig a mindig szívdöglesztő John Corbett), volt Atonement, de azt már írtam, volt Narnia 1-2.

Nna. Az elsőt annak idején olvastam, aztán a többi elmaradt. Tetszettek a filmek. Sok összecsengés van a Gyűrűk urával többek között, de ettől függetlenül élvezhető, meg ezt inkább megmutatnám a gyerekemnek, mert kevésbé szörnyű. Nagyon édes benne James McAvoy, mint Tumnus, a faun (ő az egyik hétvégi szívemcsücse). Nagyon jó régen szeretett színészeket gonosz szerepekben látni, ott volt elsősorban Tilda Swinton, mint a fehér boszorkány, majd a második részben (nem is értem, hogy kerültek oda) a mindig elbűvölő Sergio Castellitto a velejéig gonosz és végtelenül becstelen Miraz király szerepében, hű csatlósa, Glozelle tábornok szerepében pedig a Szaturnusz gyűrűjében kiszúrt és megszeretett Pierfrancesco Favino (lol!). Puszi a castingosnak. Helyes fiú ez a Ben Barns is (már a Csillagporban láthattuk a fiatal Dunstanként), és remek volt Warwick Davisnek a fejét is látni végre (a Galaxis utikalauzban nem látszott ki Marvin jelmeze alól). És gyönyörű az az oroszlán. Meg cukik az egerek. (Tényleg nem értem, a második rész tele van olasz meg spanyol színészekkel, hogy kerültek azok oda?)

Aztán volt még
Miss Pettigrew Lives for a Day, könnyednek látszani akaró kis film, ami többet markol, mint gondolnánk. Remek a szereposztása, a színészek lubickolnak a szerepükben, a címszerepben a mindig remek Frances McDormand, mellette a babaszerű Amy Adams (utólag értettem meg, hogy a Bűbáj főszerepére keresve sem találhattak volna jobbat), a férfiak pedig három szcs.; Ciarán Hinds, Lee Pace, és a soha sármosabb Mark Strong.

Vicces, milyen tematikus lett a hétvége, az összes film, amit láttam, a háború előtti Angliában játszódik, bombázások, kitelepítések, stb. Tervezni sem lehettt volna jobban.

Most találkoztam egy oktatáson egy Claire Forlani hasonmással. :)

Nincsenek megjegyzések: